200 میلیون کاربر جهانی مجهز به ویندوز 10

به گزارش موبنا، مایکروسافت به واسطه آخرین نسخه از سیستم عامل رایانه‌ای خود بار دیگر توانست محبوبیت از دست رفته را به دست آورد و این طور که آخرین گزارش‌ها نشان داده است، تاکنون این سیستم عامل روی بیش از 200 میلیون دستگاه رایانه نصب شده است.

شرکت مایکروسافت تابستان 2015 همزمان با معرفی ویندوز 10 اعلام کرد که این سیستم عامل در سال 2018 میلادی روی بیش از یک میلیارد دستگاه رایانه شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این طور که آمارهای جدید نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که مایکروسافت می‌تواند به هدف مذکور دسترسی پیدا کند.

در نخستین روز عرضه ویندوز 10 این محصول روی 14 میلیون دستگاه رایانه نصب شده بود و در کمتر از سه هفته این رقم به بیش از 50 میلیون عدد رسید. اکتبر گذشته مایکروسافت اعلام کرد که هم‌اکنون 110 میلیون دستگاه رایانه شخصی در سراسر جهان از ویندوز 10 استفاده می‌کنند.

با این وجود رکورد 200 میلیونی در این مدت کم بسیار قابل ملاحظه به نظر می‌رسد و با توجه به اینکه از زمان تولد این سیستم عامل حدو 5 ماه می‌گذارد، به طور میانگین می‌توان گفت در هر ماه 40 میلیون دستگاه رایانه شخصی به ویندوز 10 مجهز شده‌اند.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا