لیگ برتر والیبال همچنان روی ریل حاشیه

این بار اما پای یک خارجی به میان آمده که قصد دارد کتک کاری در لیگ والیبال را به مراجعی خارج از این عرصه انتقال دهد.
واکنش فدراسیون به درگیری‌ها
پس از آن‌که در دیدار بانک سرمایه و پیکان که جنگ ستارگان والیبال ایران محسوب می‌شد، درگیری‌های عجیبی میان بازیکنان رخ داد، فدراسیون والیبال در اولین اقدام مهدوی و ورملیو، کاپیتان‌های ٢ تیم که طرف‌های اصلی درگیری بودند را تا اطلاع ثانوی محروم و تمام خاطیان را به کمیته انضباطی احضار کرد. داورزنی و سایر مسئولان فدراسیون نیز از برخورد جدی با خاطیان خبر دادند؛ چون اتفاقات حاشیه‌ای این بازی که به صورت زنده از سیمای جمهوری اسلامی ایران هم پخش می‌شد، بازتاب بدی برای والیبال ایران داشته است.
ادعاهای عجیب و متناقض
بعد از درگیری بازیکنان بانک سرمایه و پیکان در پایان بازی، هر ٢ طرف ادعا می‌کنند بازیکنان تیم مقابل به آنها فحاشی کرده‌اند. ورملیو، پاسور ایتالیایی پیکان که سابقه حضور چند ساله در لیگ والیبال ایران را دارد و پیش از این چند بار دیگر نیز دچار حاشیه شده بود، ادعا کرده فحاشی بازیکنان بانک سرمایه باعث شده از کوره در برود. طبق شنیده‌ها مهدوی، پاسور باتجربه بانک سرمایه لگدی را به پاسور ایتالیایی زده است که او نیز در این چند روز به کلانتری و پزشکی قانونی مراجعه کرده تا این اقدام را قانونی پیگیری کند. مهدوی دراین‌باره می‌گوید:  «من خانواده‌ام را از سر راه نیاورده‌ام که این بازیکن به خودش اجازه دهد الفاظ ناشایستی درمورد آنها به کار ببرد. این بازیکن در هر تیمی از لیگ ایران که حضور داشته است، حاشیه درست کرده و پیشنهاد می‌کنم که مسئولان فدراسیون او را از ایران اخراج کنند.»
بازیکن سالاری تا کی؟
در پی این اتفاقات عجیب اکثر کارشناسان معتقدند بازیکن‌سالاری والیبال را به این روز انداخته و فدراسیون باید با یک اقدام جدی که حتی می‌تواند محروم کردن آنها از تیم‌ملی باشد، خط و نشانی را در مقابله با بی‌اخلاقی در والیبال بكشد. پیش از این هم چندبار اتفاقاتی مشابه رخ داده که فدراسیون با محرومیت‌های چند جلسه‌ای از آن عبور کرده اما این بار ظاهرا داورزنی قصد دارد یک بار برای همیشه به این غائله پایان دهد.

179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا