اعتراض از پشت حصار ماسک

اعتراض جالب به ناهماهنگی بزرگ
ناهماهنگی‌های ایجاد شده دربرگزاری بازی‌های تهران، خشم آبی‌ها را برانگیخت؛ به‌ حدی که در مراسم ابتدای بازی خانگی با سیاه‌جامگان با ماسکی روی دهان به نشانه اعتراض به نوع برنامه‌ریزی و بازی اجباری در هوای آلوده حاضر شدند!
کارت قرمز به تاج
دامنه اعتراضات به استقلال محدود نشد. علیرضا منصوریان، سرمربی تیم نفت تهران که ادعا کرده بود زیر بار بازی در روز دوشنبه نمی‌رود، در سخنانی عجیب اعلام کرد باید به تاج، رئیس سازمان لیگ بابت این نوع تصمیم‌گیری کارت قرمز داد. تاج اما جواب دندان‌شکنی به او داد: «سازمان لیگ مسئول هواشناسی، آلودگی هوا و داوری‌ها نیست بلکه مسئول اجرا و برنامه‌ریزی مسابقات است. سازمان لیگ‌، تاریخ برگزاری رقابت‌ها را فقط به مدیران باشگاه‌ها اعلام می‌کند، نه مربیان تیم‌ها؛ بنابراین منصوریان در این حد نیست که بگوید در بازی شرکت نمی‌کنیم.»
گل گمشده و دوری از صدر جدول
درجریان برتری ٣ بر یک آبی‌های پایتخت به اعتقاد تیم میزبان و بینندگان تلویزیونی، ضربه عنایتی، مهاجم سیاه‌جامگان قبل از عبور از خط توسط طالب‌لو برگشت داده شد و خطای پنالتی روی امید ابراهیمی هم دیده نشد تا استقلال به یک گل مورد نیاز برای صدرنشینی نرسد. با وجود عصبانیت آبی‌ها از کمک داوری به نام «ایلدروم»، این باشگاه با ارسال بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن فحاشی تماشاگرنما درجریان بازی از مهدی تاج و سایر دست‌اندرکاران لیگ به دلیل زحمت بی‌شائبه‌شان تشکر و قدردانی کرد. به هرحال در روزی عجیب پرونده هفته اول نیم‌فصل دوم با برتری ٣ بریک استقلال مقابل سیاه‌جامگان و پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی در خانه نفت تهران پایان یافت.

179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا