بازگشایی نماد مخابرات در گرو تاییدیه دولت

صابر فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  به خبرنگار ما گفت :سازمان حسابرسی در پرونده مخابرات سه ابهام را مطرح کرده است که یکی از مهمترین این ابهامات بدهی مخابرات  است که دولت اعلام کرده بود آن بدهی را به حسابش بگذارند ولی سازمان حسابرسی خواستار تاییدیه مجدد از دولت است.
وی افزود :گرفتن تاییدیه از دولت نمی تواند یک شبه انجام شود و این تاییدیه زمانبر بوده و در حال حاضر مخابرات درحال مذاکره برای گرفتن هرچه سریعتر این تاییدیه است .
فیضی تصریح کرد:نماد مخابرات طبق قانون باید بعد از برگزاری مجمع از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار بازگشایی می شد ،اما تاکنون این مهم صورت نگرفته است و به نظر می رسد سازمان بورس تا زمانی که وضعیت این بدهی مشخص نشود وتاییدیه پرداخت آن از سوی دولت به سازمان بورس نرسد، نماد را بازگشایی نکند .
فیضی گفت : برخی ابهامات که از سوی مخابرات رفع شده، ولی سازمان بورس آن را نپذیرفته و نماد را بسته نگه داشته است، این مساله  تنها منجر به متضرر شدن سهامداران شده است ،مراتب این اعتراض ها از سوی مخابرات و سهامداران به بورس اعلام شده است، ولی مسوولان بورس همچنان نماد را بسته نگه داشته اند تا تاییدیه دولت به بورس برسد . 
182/11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا