رشد فوق العاده آی‌فون در آسیا

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نت ورک ورد، بر اساس گزارش AdMob، در طول 12 ماه گذشته استفاده از گوشی آیفون با 474 درصد در آسیا بیشترین میزان رشد را داشته و پس از آن اقیانوسیه با 367 درصد و اروپای غربی با 269 درصد در رتبه بعدی قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش، اپل پس از محاسبات مالی در طول هفته گذشته با ارزش 227 میلیارد دلاری از مایکروسافت با ارزش 226 میلیارد دلار برای اولین بار پیشی گرفت.
با عرضه جهانی آی‌فون در سراسر دنیا بیشترین تمرکز آن در آمریکای شمالی با 49 درصد، اروپای غربی با 2 درصد و آسیا با 14 درصد بوده است.
به این ترتیب سیستم عامل آی‌فون در پنج کشور آمریکا با44 درصد، انگلیس با 9 درصد، فرانسه با 6 درصد، کانادا با 5 درصد و ژاپن با 4 درصد بیشترین میزان سهم را داشته است.
بر اساس گزارش AdMob، چین در استفاده از گوشی های اندروییدی دومین جایگاه را به خود اختصاص داده و اعلام شده که در ماه آوریل فروش گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید از میزان فروش گوشی های آی‌فون پیشی گرفته است.
به این ترتیب، 75 درصد از دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل آندروید در مقایسه با 49 درصد دستگاه‌های دارای سیستم عامل آیفون در آمریکای شمالی وجود دارد، در حالی که در جهان 11.6 میلیون دستگاه آندروییدی ، 27.4 میلیون آیفون و 40.8 میلیون دستگاه های مجهز به سیستم عامل آیفون وجود دارد.
135/161

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا