ارتباطات

خدمات “موبایل بانک “با خدمات ناقص اپراتور ها میسر نیست

سعید ایمانی کارشناس امور بانکی در  گفتگو با سازمان خبری موبنا اظهارکرد:    مهمترین واصلی ترین عامل برای ارایه خدمات  “موبایل بانک” به مشترکان دارا بودن اینترنت برروی تلفن همراه است که یکی از ارزش افزوده هایی است که در”  GPRS “گنجانده می شود  وقتی هنوز این ارزش افزوده به صورت کامل و استاندارد توسط  هیچ  اپراتوری ارایه نشده است چطور می توان “موبایل بانک “را به مشترکان ارائه کرد. 
وی افزود:برای ارائه خدمات “موبایل بانک “باید مشترکان نرم افزاری را روی گوشی خود نصب کنند،بسیاری از گوشی ها یا این نرم افزار را قبول نمی کنند
وبا توجه به این که پس از نصب این نرم افزار باید آموزش های لازم به همراه  یکسری تنظیمات صورت بگیرد بسیاری از مشترکان از نصب این نرم افزار منصرف می شوند .
وی تصریح کرد :از سویی دیگر با تعویض یا تغییر هر  سیم کارت یا حتی گوشی تلفن همراه باید اطلاعات لازم به شعبه بانکی داده شود ، تا تنظیمات لازم از سوی بانک برای خدمات “موبایل بانک “صورت بگیرد و این یعنی دردسرهایی که مشترکان حاضر به کشیدن آن نیستند.
این کارشناس امور بانکی  تصریح کرد :اگر قدری از موانع و مشکلات موجود کاسته شود و اپراتورها ارزش افزوده ها ی دیگری را به غیراز پیامک  را به طور کامل ارائه دهند ، تعامل بانک ها با آی تی بیش از پیش می شود و به طور حتم می توان به خدمات  موبایل بانک وارائه آن  به مشترکانش امید وار بود.
182/11   

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا