پایان کارکمیته تحقیق و تفحص از مخابرات/ پرونده مخابرات به صحن می‎رود

سید شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گزارش اولیه کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه شده است گفت: نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن در حال بررسی و جمع بندی نهایی این گزارش هستند.
وی اضافه کرد: طبق آخرین زمان پیش بینی شده جمع بندی نهایی این گزارش عملکرد تا پایان خرداد ماه جاری به صحن علنی مجلس تقدیم می شود و در نوبت قرائت در صحن قرار می گیرد.
 
حسینی خاطرنشان کرد: با تقدیم گزارش عملکرد شرکت مخابرات ایران به صحن علنی مجلس، تمامی موارد موجود در این گزارش مورد نقد و بررسی نمایندگان قرار می گیرد و مخابرات نیز موظف به پاسخگویی این موارد خواهد بود.
 
به گزارش مهر، طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران نیمه اول دی ماه سال 1387 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که فرصت اولیه برای انجام آن 6 ماه تعیین شد اما اعضای کمیته تحقیق و تفحص این مدت را برای 6 ماه دیگر تمدید کردند و در نهایت تهیه این گزارش حدود یک سال و نیم زمان برد.
 
پیش از این رئیس کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران در گفتگو با مهر از تخلف مخابرات در خرید تجهیزات خبر داده و اعلام کرده بود که خرید 76درصد تجهیزات شرکت مخابرات بدون تشریفات و غیرقانونی انجام شده است.
179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا