افزایش بهره وری در مجموعه مخابرات

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا، مهندس صابر فیضی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: از آن جایی که کارکنان، خود سهامداران شرکت محسوب می شوند، پیشهادهای زیادی در راستای افزایش کارایی و بهره وری از سوی ایشان، مطرح شده است.
وی با بیان این مطلب که شرکت مخابرات ایران پویاتر خواهد شد، افزود: با مدیریت هزینه های زائد از سوی کارکنان، بهره‌وری در سال جاری نیزافزایش خواهد داشت.
صابر فیضی در خصوص وضعیت کارکنان شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: بر اساس قانون اصل 44 و قراردادی که سهامدار عمده با سازمان خصوصی سازی دارد، باید سطح اشتغال در مخابرات حفظ شود.
وی ادامه داد: بر همین اساسی، نه تنها وضعیت کارکنان مجموعه مخابرات تغییر نخواهد کرد بلکه نیروهای موجود در اولویت هستند که آموزش های لازم را ببیند تا اهداف شرکت را پوشش دهند.
مدیر عامل مخابرات ایران با بیان این مطلب که آیین نامه استخدام و پرداخت ها تا پایان تیر ماه تدوین خواهد شد، گفت: معتقدیم در آینده و  به منظور درآمد بیشتر، کارکنان بیش از پیش در پی کسب رضایت مشتری خواهند بود، همین امر موجب افزایش ارایه روان تر و بهتر سرویس به مشترکان خواهد شود.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا