زیرساخت ضریب امنیت مسیرهای بین الملل را افزایش می دهد

به گزارش موبنا به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل، مهندس« احمد پورنگ نیا»  معاون نگهداری  و مدیریت شبکه  شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود:  برهمین اساس اخیراً با شرکت GBI قراردادی بستیم که یک درگاه بین الملل جدید در بوشهر را راه اندازی کند. این درگاه به کابلهای بین المللی از جملهSMW4  و SMW3، فالکون و دیگر شبکه های بین المللی متصل است.
وی در ادامه توضیح داد: از سوی دیگر به زودی درگاه بین الملل چابهار راه اندازی می شود این درگاه به شبکه فالکون و همچنین کابلهای بین المللی که به این شبکه متصلند، وصل می شو د.
مهندس پورنگ نیا درخصوص  افزایش در گاه های بین الملل در مسیر شمال کشورمان توضیح داد: همزمان تفاهم نامه ای باشرکت روس تلکوم امضاء کردیم ،بر اساس این تفاهم نامه ظرفیت تجهیزات درگاه بین الملل در مرز ایران با ارمنستان و آذربایجان افزایش می یابدکه در این شرایط ما از طریق درگاه بین الملل بین ایران، آذربایجان و ارمنستان علاوه برتامین پهنای باند اینترنت کشورمان، امکان ترانزیت و فروش پهنای باند به کشورهای همسایه را نیز خواهیم داشت با این تفاهم نامه ظرفیت این دو درگاه  بیش ازدوبرابر ظرفیت کنونی افزایش  می یابد. این پروژه   به زودی بهره برداری می رسد.
معاون نگهداری  و مدیریت شبکه  شرکت ارتباطات زیرساخت  در ادامه تصریح کرد:  همچنین اخیرا  تفاهم نامه دیگری با ترکیه امضاء کرده ایم که از نقاط دیگری علاوه بر مرز بازرگان با این کشور متصل شویم به این ترتیب امکان ترانزیت و تامین پهنای باند کشورمان از مسیر این کشور افزایش می یابد.
161/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا