اعتراض‌ها به مخابرات قزوین ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تعدادی از کاربران و مراکز ارائه اینترنت با امضای بیانیه نسبت به وضعیت اینترنت در استان قزوین اعتراض کردند.
در این بیانیه آمده است: امروزه اینترنت جزء لاینفک زندگی خانوارها شده است و گام‌های توسعه آن شتاب تصورناپذیری در دنیا یافته است.
در ادامه آمده است: خوشبختانه این موضوع در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته و زمینه‌های ایجاد این بستر ارتباطی، پیشرفت چشمگیری در سال‌های اخیر یافته است، در شرایطی که هر روز شعارها و اقدامات عملی زمینه‌های ایجاد گسترش دولت و تجارت الکترونیک در محافل علمی و سازمان‌های دولتی و خصوصی گام‌های رو به جلویی را می‌پیمایند مخابرات قزوین علیرغم تبلیغات خبری فراوان با بی توجهی به موضوعات یاد شده گام‌های عقب‌تری را می‌پیماید.
این بیانیه تصریح می‌کند: تصور قطعی اینترنت در دنیای ارتباطی امروز که ابعاد زیان‌های جبران ناپذیر آن مراکز مختلف خصوصی و دولتی را در بر می‌گیرد با ناتوانی شرکت مخابرات قزوین در ارائه اینترنت موجب آسیب‌های فراوانی در این بخش به استان قزوین شده است.
در ادامه آمده است: قطعی‌های مکرر اینترنت در این استان که از شش ماه پیش تاکنون شروع شده است امروزه از روال عادی خود خارج شده و در تازه‌ترین قطعی تمام خطوط اینترنتی این استان با بیش از ۱۲ ساعتی قطعی اینترنت به اوج خود رسیده است.
این بیانیه تأکید می‌کند: این قطعی‌ها که منجر به توقف تمام ارتباطات اینترنتی استان قزوین شده است زیان‌های فراوانی به کاربران، مراکز و شرکت‌های عرضه اینترنت، نهادهای دولتی، شرکت‌های خصوصی، آژانس‌های مسافرتی، بانک‌ها، دانشگاها و مراکز علمی و تمام استفاده کنندگان از آن وارد آورده است.
در این بیانیه اشاره شده است: زیان‌های فوق به حدی است که حتی با پرداخت غرامت مادی، زیان به وجود ناشی از آن قابل جبران نبوده و بی مسئولیتی و بی پاسخی شرکت مخابرات قزوین در قبال ایجاد این آسیب‌ها و عقب ماندگی‌ها، آن را به یک نهاد منفور در میان کاربران اینترنت استان قزوین مبدل ساخته است.
در پایان یادآور شده است: ما تعدادی از کاربران و مراکز ارائه اینترنت با امضا این بیانیه خواستار رسیدگی سریع به مشکل مربوطه با تغییر مدیرعامل شرکت مخابرات قزوین و مسئولان فنی و پاسخگویی آن نهاد در قبال مشکلات و ضررهای به وجود آمده هستیم، امید است با پیگیری و حل سریع مسئله، شاهد بازتاب‌های مثبت این بیانیه باشیم.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا