تشریح برنامه‌های سال 89 شرکت ارتباطات سیار

محمدمهدی عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: برنامه‌های سال 89 شرکت ارتباطات سیار در هشتمین گردهمایی سراسری روسای ادارت مشترکین کل کشور تشریح شده و هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود: معرفی بسته‌های تشویقی و آموزش مسوولان مربوطه که بتوانیم این بسته‌های تبلیغاتی را معرفی کنیم، از دیگر برنامه‌های این همایش است.

به گفته او همچنین از استان‌های برتر که در اهداف و برنامه‌های خود در سال 88 به عنوان برتر انتخاب شدند، تقدیر و تشکر خواهد شد.

عطوفی جذب مشترک و میزان پیگیری در اهداف و برنامه‌های مربوطه در هر استان‌ را از جمله محورها و معیارهای انتخاب استان‌های برتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: یکی از بحث‌های ما در این همایش مربوط به برنامه‌های سال 89 است که در این زمینه عملکرد شرکت ارتباطات سیار در سال 89 و این که باید به چه اهداف مالی و برنامه‌ای برسیم مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ به عنوان مثال رسیدن و جذب سه میلیون مشترک جدید در سال 89 یکی از برنامه‌های مهم ماست که تشریح شده و چگونگی رسیدن به آن و سهم هر استان ضریب نفوذ آن برای استان‌ها تبیین و تشریح خواهد شد.

عطوفی در ادامه اظهار کرد: در روزهای آینده بسته‌های تشویقی را برای مشترکان اعلام می‌کنیم، برای این‌که مشترکان بتوانند ضمن این‌که از شبکه ما بهره‌برداری می‌کنند، از جوایز خوش حسابی و دیگر مزیت‌های و برنامه‌های تشویقی بهره‌مند شوند که چگونگی و نحوه آن در این همایش عنوان می‌شود.

وی گفت: طرح اطلاع‌رسانی جام جهانی 2010 نیز پروژه‌ای جدی است که شرکت ارتباطات سیار در این زمینه فعالیت می‌کند و بحث‌های تبلیغاتی آن همزمان با شروع مسابقات به مشترکان ارسال می‌شود و این نیز یکی دیگر موضوعاتی است که در این همایش در رابطه با آن صحبت خواهد شد.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا