نگاهی به وضعیت بازار سیمکارت در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت تنها سیمکارت های اعتباری ها به خصوص همراه اول مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.
این در حالی است که بازار سیمکارت های دائمی همراه اول سرد و بی رونق است ، و بازارسیمکارت های اعتباری این اپراتور با افزایش تقاضا روزهای سرخوشی را طی هفته گذشته سپری کرد.  ارزان بودن سیمکارت های اعتباری نسبت به سیمکارت های دائمی و آنتن دهی مناسب این نوع سیمکارت ها در تمامی کشور باعث شده تا افزایش تقاضا برای خریدوفروش این نوع سیمکارت های همچنان ادامه داشته باشد.
در همین حال بی رونقی بازار سیمکارت های 0912 همراه اول تنها مربوط به هفته گذشته نمی شود چرا که بازار این نوع سیمکارت مدتی طولانی است به دلیل مسائلی همچون اشباع بازار و استقبال مردم از سیمکارت های ارزان قیمت به سردی سپری می شود.
فعالان این حوزه معتقدند که احتمال رونق بازار سیمکارت های 0912 در سطح بازار تلفن همراه وجود ندارد و این شرایط تا پایان سال جدید نیز پیش بینی می شود.
تا کنون سه اپراتور ملی همراه اول، تالیا و اپراتور MTN به همراه اپراتورهای محلی کیش و اسپادان در مجموع حدود 50 میلیون سیمکارت اعتباری و دائمی در بازار عرضه کرده اند.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا