زیرساخت لازم برای تبدیل ایران به هاب منطقه خاورمیانه فراهم شد

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس «محمود خسروی» با اعلام این مطلب افزود: با  اجرای این طرح که با تلاش کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت به مرحله بهره برداری می رسد، علاوه بر بهینه سازی ارتباطات تلفنی ملی و بین المللی کشورمان ،امکان مدیریت کامل بر این ارتباطات در شرکت ارتباطات زیرساخت، فراهم می شود.
وی افزود: در این طرح امکان ارایه سرویس شبکه های نسل آینده NGN پیش بینی شده است و با راه اندازی آن شرکت ارتباطات زیرساخت با برخورداری از یک شبکه مستقل سیگنالینگ، می تواند تمامی ارتباطات بین مراکز سوئیچ شبکه زیر ساخت با یکدیگر را تامین کند و علاوه براین ارتباطات با سایر اپراتورهای مخابراتی را با کیفیت بالا و امنیت کامل برقرار می کند.
وی تصریح کرد: این پروژه ضمن بهینه سازی ارتباطات مراکز بین شهری و بین الملل، از امکان پردازش بالای علائم ارتباطی  بین مراکز  شبکه برخوردار است .
مدیر عامل شرکت ارتباطات در ادامه توضیح داد: این شبکه امکان ارایه خدمات رومینگ بین الملل برای اپراتورهای تلفن همراه و همچنین ارائه تمامی خدمات ارتباطی به بهره برداران مخابراتی تلفن ثابت و همراه را دارد.
وی در ادامه گفت:  با هدف حفظ امنیت  شبکه؛  توپولوژی و ساختار شبکه  به صورت دوبله  طراحی و اجرا شده است  و مدیریت و کنترل این شبکه  از دو نقطه کشور امکان پذیر است و باعث می شود در شرایط اضطراری  شبکه به کار خود ادامه دهد.
مهندس خسروی توضیح داد: امکان ارائه خدمات صورتحساب کارکرد شبکه، تعریف نسخه های مختلف سیگنالینگ CCS7 در شبکه سیگنالینگ کشور و همچنین ارائه لینک های سیگنالینگی پرسرعت و کم سرعت از دیگر مزایای این طرح است.
علاوه براین پروژه یاد شده امکان ترانزیت پیام های سیگنالینگی را برای ساده سازی و بهینه سازی ارتباطات در شبکه زیرساخت فراهم می کند.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا