زیرساخت لازم برای تبدیل ایران به هاب منطقه خاورمیانه فراهم شد

به گزارش سازمان خبری موبنا  به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت مهندس «محمود خسروی » مدیر عامل این شرکت با اعلام این مطلب افزود : با  اجرای این طرح که با تلاش کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت به مرحله     بهره برداری می رسد، علاوه بر بهینه سازی ارتباطات تلفنی ملی و بین المللی کشور مان ،امکان   مدیریت کامل بر این ارتباطات  در شرکت ارتباطات زیرساخت ، فراهم می شود.
مهندس خسروی افزود:در این طرح امکان  ارایه سرویس شبکه های نسل آینده NGN پیش بینی شده است و با راه اندازی آن شرکت ارتباطات زیرساخت با برخورداری از یک شبکه  مستقل سیگنالینگ، می تواند تمامی ارتباطات بین مراکز سوئیچ شبکه زیر ساخت را با یکدیگر تامین کند و علاوه براین ارتباطات سایر اپراتورهای مخابراتی را با کیفیت بالا و امنیت کامل برقرار کند.
وی تصریح کرد : این پروژه ضمن بهینه سازی ارتباطات مراکز بین شهری و بین الملل، از امکان پردازش بالای  علائم ارتباطی  بین مراکز  شبکه برخوردار است.
مدیر عامل شرکت ارتباطات در ادامه توضیح داد : این شبکه امکان ارایه خدمات رومینگ بین الملل برای اپراتورهای تلفن همراه وهمچنین ارائه تمامی خدمات ارتباطی به بهره برداران مخابراتی تلفن ثابت و همراه را دارد . مدیر عامل شرکت در ادامه گفت: با هدف حفظ امنیت  شبکه؛  توپولوژی و ساختار شبکه به صورت دوبله  طراحی و اجرا شده است  و مدیریت و کنترل این شبکه از دو نقطه کشور امکان­پذیر است و باعث می شود در شرایط اضطراری  شبکه به کار خود ادامه دهد.مهندس خسروی توضیح داد: امکان ارائه خدمات صورتحساب کارکرد شبکه، تعریف نسخه های مختلف سیگنالینگ CCS7 در شبکه سیگنالینگ کشور وهمچنین ارائه لینک های سیگنالینگی پرسرعت و کم سرعت از دیگر مزایای این طرح است.
علاوه براین پروژه یاد شده امکان ترانزیت پیام های سیگنالینگی را برای ساده سازی و بهینه سازی ارتباطات در شبکه زیرساخت فراهم می کند .
161/11

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا