نوکیا دو X جدیدش را در سنگاپور رونمایی کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نوکیاکانکشن، این مراسم با حضور بیش از 150 رسانه، صاحبان کسب و کار و تحلیل گران برگزار شد.
بر اساس این گزارش، گوشی X5 جدیدترین گوشی نوکیا با صفحه کلیدی کامل است که امکان استفاده از گوشی برای ارسال پیامک و دسترسی به شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

نوکیا دو X جدیدش را در سنگاپور رونمایی کرد

گوشی X5  امکان وارد کردن هزار نام در دفتر تلفن را دارد و از حافظه داخلی 256 مگابایت با قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت توسط کارت microSD پشتیبانی می کند.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش 2.4 اینچی با وضوح تصویر 240×320 پیکسل با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ و حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر اشاره کرد.
دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی با زوم خودکار و فلش LED است که قابلیت ضبط ویدیو را دارد و از دوربین ثانویه VGA برای مکالمات تصویری بهره می برد.
این گوشی قرار است سه ماه سوم سال 2010 با قیمت 165 یورو به بازار عرضه شود.
اما گوشی بعدی نوکیا، X6 هشت گیگابایتی است که برای علاقه مندان موسیقی، شبکه های اجتماعی، چت و بازی در حال حرکت دستگاه مناسبی است.
X6  دسترسی به هزاران بازی و نرم افزار را در Ovi Store در کنار Ovi Maps و مسیریابی همیشه رایگان به همراه امکان سهیم کردن دیگران در موقعیت های جغرافیایی مختلف آسان می کند.
از ویژگی های این گوشی هم می توان به دوربین پنج مگاپیکسلی و لنز کارل زایس به همراه فلش LED اشاره کرد.
اطلاعات زیادی راجع به این گوشی ارایه نشده اما قرار است سه ماه تابستان امسال با قیمت 225 یورو در دسترس کاربران قرار گیرد.
135/161

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا