افراد زیر 15 سال از گوشی های ساده استفاده کنند

“احمد میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: افراد زیر 15 سال تنها باید از گوشی هایی استفاده کنند که فاقد هرگونه امکاناتی نظیر دوربین و بلوتوث باشد چرا که برخی به استفاده نادرست از این وسیله ارتباطی می پردازند.
وی افزود: امروزه استفاده از تلفن همراه در میان اقشار جامعه همه گیر شده است به طوری که بیشتر نوجوانان و افراد کم سن و سال هر کدام یک خط تلفن همراه دارند.
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قابلیت های گوشی های تلفن همراه،  امروزه نحوه استفاده از این وسیله تغییر کرده است به گونه ای که  در برخی موارد استفاده نادرست از تلفن همراه بسیاری مشکلات روانی و جسمانی  را برای افراد به خصوص کودکان و نوجوانان سبب شده است.
این کارشناس ادامه داد: استفاده نادرست از این وسیله ارتباطی موجب شده تا شاهد پخش و نشر برخی فیلم ها ، تصاویر و پیام های غیر اخلاقی از طریق این وسیله ارتباطی  در بین کودکان و نوجوانان باشیم.
میر حیدری با اشاره به تهیه گوشی های مناسب برای کودکان و نوجوانان گفت: سری  گوشی های ارزان قیمت موجود در بازار که با امکانات ساده ای همراه هستند، بهترین انتخاب برای نوجوانان زیر 15 سال است.
129/11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا