هدف‌مندسازی یارانه‌ها برای پست‌بانک یک فرصت است

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک ایران، مهندس تقی‌پور وزیر ارتباط و فناوری اطلاعات همزمان با دور سوم سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان چهارمحال و بختیاری در جمع مدیران مجموعه وزارت استان ضمن بیان این مطلب گفت: دولت دهم اولین دولت الکترونیک است و پست‌بانک باید بانک پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی باتوجه به گستردگی خدمات بانکی روستایی و شهری باشد.
در این نشست آقای ابارشی مدیر شعب پست‌بانک استان چهارمحال و بختیاری در گزارشی از فعالیت‌های بانک گفت: با توجه به اینکه گستره کاری پست‌‌بانک عمدتاً روستاهای استان می‌باشد، جهت‌گیری بانک نیز توجه به اقشار کم درآمد و روستاییان بوده است.
آقای ابارشی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی 172 دفتر خدمات بانکی شهری و روستایی مجهز به نرم‌افزار یکپارچه و برخط(on line) سیمیا شده‌اند و 34 هزار و 986 فقره حساب نیز برای روستاییان افتتاح گردیده و بیش از یک میلیون و 387 هزار فقره وجوه انواع قبوض مصرفی آنان دریافت شده است.
مدیر شعب پست‌بانک چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نسبت منابع به مصارف بانک در استان از 86 درصد در پایان نیمه اول سال 88 به 76 درصد درحال حاضر رسیده و منابع شعب استان نیز نسبت به مدت مشابه به سال قبل از 37درصد برخوردار بوده است.
وی افزود:‌در راستای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها تمامی شعب و دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی پست بانک در اقصی نقاط استان آماده افتتاح حساب به نام سرپرست خانوار جهت واریز وجوه این طرح است.
لازم به ذکر است: ارائه گزارش عملکرد پست‌بانک در جلسه مدیران بانک‌ها با آقای کرد زنگنه معاون وزیر امور اقتصادی و دارائی، حضور در ستاد ارتباطات مردمی و پاسخگوئی به مردم و حضور در ستاد رسیدگی به شکایات مردمی به ریاست معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از مهمترین اقدامات پست‌بانک ایران در سومین دوره سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری بوده است.
161/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا