ارتباطات

” سروش” مغایرت های شتابی را در کمتر از 30 دقیقه به حساب مشتریان واریز می کند

به گزارش سازمان خبری موبنا مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی این شرکت به نقل از گروه خدمات بانکی و رفع مغایرت  اعلام کرد:سامانه سروش از دی ماه 88 با پوشش  24 درصد کل مغایرت ها  کار خود را آغاز کرده و در اردیبهشت ماه 89 این میزان به واریز 63 درصد مغایرت ها به صورت برخط رسیده است.
سامانه سروش با تجمیع داده ها که در شرکت خدمات انفور ماتیک قرار دارد به صورت خودکار کمتر از نیم ساعت، وجه را به حساب مشتری واریز می کند.
 طراحی این سامانه به پیشنهاد بانک مرکزی از خرداد ماه سال گذشته کلید خورد و تمام بانک‌های کشور ملزم شدند تا شرایط خود را با شرایط این سامانه هماهنگ نمایند.
 لازم به یادآوری است؛ پیش از راه اندازی این سامانه اگر فردی برای دریافت وجه به دستگاه خودپرداز مراجعه می‌کرد و به اشتباه مبلغی از حسابش کسر شده و وجه خود را دریافت نمی کرد؛ پس از بررسی و استخراج این مغایرت توسط گروه خدمات بانکی و رفع مغایرت شرکت خدمات انفورماتیک، برای بانکهای طرف قرار داد شرکت (صنعت و معدن، صادرات،ملی، کشاورزی، توسعه صادرات) از طریق گروه عملیات بانکی در BATCH شبانه ، واریز می شد و در سایر بانک ها به صورت فایل برای واریز به بانک مربوطه اعلام می شد به این ترتیب روند رفع مغایرت چند روز به طول می انجامید.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا