تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ICT و رسانه

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا، سید محمد حسین پور، مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی در گفت‌وگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: دومین جشنواره ICT و رسانه با مشارکت شرکت مخابرات ایران و شرکت ها و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت ارتباطات برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح کیفی و میزان اثرگذاری رسانه‌های فعال در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تقدیر از اصحاب رسانه برگزار می‌شود.
مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات تصریح کرد: “خبر”، “گزارش”، “مصاحبه”، “تیتر”، “مقاله”، “ترجمه”، “عکس و طرح” و” نقد” از جمله بخش‌های مورد ارزیابی در این جشنواره است.
سید محمد حسین پور در خصوص چگونگی و شرایط برگزاری این جشنواره نیز گفت: کلیه روزنامه نگاران، نویسندگان و خبرنگاران حوزه ICT در نشریات چاپی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و وبلاگ‌ها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی تأکید کرد: متقاضیان می‌بایست آثار منتشر شده خود در رسانه‌های مذکور را که از ابتدای بهمن ماه سال 87 تا ابتدای تیر ماه سال جاری به رشته تحریر در آورده اند، به دبیرخانه دائمی این جشنواره ارسال کنند.
مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: متقاضیان می توانند آثار خود را از طریق پست پیشتاز به روابط عمومی وزارت ارتباطات ارسال و یا نسخه اسکن شده آن را به نشانی پست الکترونیکی ictfestival@ict.gor.ir ارسال کنند.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا