تقویت ارتباطات درون سازمانی مسولان و کارکنان زیرساخت از مهم ترین اهداف این شرکت است

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا، « مجید خباز» مدیرکل دفتر هیأت  مدیره و مدیرعامل  این شرکت با بیان این مطلب افزود: برهمین اساس همکاران می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری نظرات، دیدگاه ها یا مشکلات را با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره در میان بگذارند.
وی افزود: یکی از این راههای ارتباطی، صندوق ارتباط با مدیرعامل است که در ساختمان های مختلف شرکت نصب شده و همکاران می توانند نظرات و مطالب خود را از این طریق برای مدیرعامل شرکت ارسال کنند و مطمئن باشند که پیام های آنان کاملاً محرمانه تلقی شده و مستقیما به دست مدیرعامل شرکت خواهد رسید.
مدیرکل دفتر هیأت  مدیره و مدیرعامل افزود:علاوه بر این کارکنان می توانند برای ملاقات حضوری با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره فرم تکمیل شده درخواست خود را به دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل ارسال کنند، متعاقباً پس از هماهنگی لازم ، زمان ملاقات به آنها اعلام خواهد شد. در حال حاضر و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته زمان ملاقات مدیرعامل عبارت است از :ساعت 14 الی 16 روزهای سه شنبه و برای دیدار با اعضای هیات مدیره نیز با دفتر آنان هماهنگ کنند.
خباز تصریح کرد: علاوه براین برنامه ریزی کرده ایم در نشست هایی عمومی مدیر عامل اعضای هیأت مدیره شرکت با کارکنان دیدار داشته باشند و در این نشست ها به صورت مستقیم و رو در رو  امکان تبادل اطلاعات و بیان مشکلات و دغدغه ها از سوی کارکنان فراهم شود.
وی در ادامه گفت:از دیگر راههای ارتباطی، ارسال پیام  مکتوب از طریق  سامانه دبیرخانه بدون کاغذ و یا Email به مدیرعامل و یا اعضای هیأت مدیره است که این پیام ها  نیز مستقیماً و توسط اعضای هیات مدیره و مدیرعامل دریافت و دستورات لازم بر آنها صادر خواهد شد.
خباز  در پایان تأکید کرد: هدف ما ایجاد یک ارتباط درون سازمان قوی بین کارکنان و مدیریت شرکت است،تا مدیریت شرکت بهتر  ازمشکلات و دغدغه های کارکنان آگاه شوند و متقابلاً کارکنان نیز از تصمیم گیری ها و برنامه های مدیران شرکت آگاه خواهند شد بر همین اساس، این دفتر از نظرات و پیشنهادهای همکاران در خصوص تسهیل ارتباطات درون سازمانی کارکنان استقبال می کند.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا