55555 جایزه نفیس ، پاداش مشترکان خوش حساب همراه اول

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، بدنبال استقبال گسترده مشترکین از طرحهای”سی سیب سبز”، “ثامن” و “همراه فجر” و به منظور ارج نهادن به همراهی مشترکان همراه اول، این اپراتور در نظر دارد طرح “همراه میلاد” را به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، با مشارکت مشترکین سیمکارت های دائمی خود اجرا کند.
در این طرح از میان مشترکینی که صورتحساب دوره های ششم سال 88، اول و دوم سال 89 خود را تا مهلت تعیین شده در آخرین صورتحساب(1/3/89 تا 1/5/89) بصورت حضوری و یا غیرحضوری پرداخت می کنند، به قید قرعه 55555 مشترک خوش حساب انتخاب می شود.
طبق این گزارش فعال سازی سیمکارت صفر 5 امتیاز، پرداخت به موقع صورتحساب 2 امتیاز، پرداخت غیرحضوری از سامانه همراه اول 5 امتیاز، پرداخت غیرحضوری از سایر درگاه ها 2 امتیاز، عدم بدهی پیشین، هرسال سابقه اشتراک و هر 20 هزار ریال کارکرد هر کدام دارای یک امتیاز می باشد.
در طرح” همراه میلاد” 5 دستگاه خودرو مزدا 3(ویژه پرداخت کنندگان از طریق سامانه تلفنی پرداخت قبوض همراه اول، 09990 برای تلفن های ثابت و همراه و 999 فقط برای تلفن همراه)، 50 دستگاه خودرو سمند ال ایکس (ویژه پرداخت کنندگان غیرحضوری)، 500 دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه یک عدد سیمکارت دائمی (بر اساس سهمیه استان)، 5000 اعتبار 200 هزار ریالی (بر اساس سهمیه استان) و 50000 اعتبار50 هزار ریالی (بر اساس سهمیه استان) به برندگان خوش شناس اهداء خواهد شد.
بر اساس این گزارش مشترکینی که سیمکارت آنها به علت بدهی قطع بوده و یا سلب امتیاز شده و در فاصله زمانی 1/1/89 الی 31/6/89 نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند، همچنین مشترکینی که سیمکارت آنها فاقد کارکرد باشد (سیمکارت صفر) و نسبت به راه اندازی آن اقدام نمایند می توانند در این طرح شرکت نمایند.
این گزارش می افزاید: زمان قرعه کشی طرح “همراه میلاد” نیمه دوم سال جاری است واز دوره اول صورتحساب های امسال طرح تخفیف ویژه همراه اول نیز اجرا می شود. بر اساس این طرح مشترکین سیمکارت های دائمی با کارکرد بالای 50 هزار ریال، اگر در صورتحساب خود حداقل 10 هزار ریال نسبت به دوره قبلی خود افزایش داشته باشند (به استثنای رومینگ) از 20 درصد تخفیف(در افزایش مکالمه خود) بهره مند می گردند.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا