بازتاب اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات در روزنامه های چاپ تهران

تیتر مطالب

•    “مخابرات و سایپا در صدر معاملات”
•    “کابل برگردان”
•    “راه اندازی سامانه سیمیا در دفاتر خدمات بانکی روستایی شهرستان شازند”
•    “توسعه در چهار مرکز مخابراتی”
•    “فروش بی فروش”
•    “مخابرات از محل تماس های ناموفق مشترکان سالانه 100 میلیارد تومان درآمد کسب می کند”
•    “دولت الکترونیکی وارد فاز عملیاتی شد”
•    “موبایل ایران پر هزینه و کم بازده است”
•    “کیفیت تجهیزاتی که رنگ فراموشی گرفته اند”

چکیده مطالب

•    “مخابرات و سایپا در صدر معاملات”
روزنامه همشهری در گزارش بورس به بررسی معاملات بورس در روز گذشته و حجم معاملات پرداخت.
•    “کابل برگردان”
روزنامه کیهان در این مطلب از اجرای طرح کابل برگردان به منظور ارتقای شبکه مخابراتی خبر داد.
•    “راه اندازی سامانه سیمیا در دفاتر خدمات بانکی روستایی شهرستان شازند”
روزنامه جوان در این مطلب از راه اندازی سامانه سیمیا در دفاتر خدمات بانکی روستایی شهرستان شازند خبر داد.
•    “توسعه در چهار مرکز مخابراتی”
روزنامه اقتصاد پویا از عملیات کابل برگردان با هدف توسعه در مراکز مخابراتی استان تهران خبر داد.
•    “فروش بی فروش”
روزنامه دنیای اقتصاد در این گزارش با قلم م.بهنام رئوف به بررسی بازار راکد تلفن همراه و تاثیرات جام جهانی بر این بازار پرداخت.
•    “مخابرات از محل تماس های ناموفق مشترکان سالانه 100 میلیارد تومان درآمد کسب می کند”
زهرا حاجیان در گزارش روزنامه خراسان به بررسی مهلت دو هفته ای مجلس به وزیر ارتباطات برای توضیح درباره علت دریافت هزینه تماس های ناموفق پرداخت.
•    “دولت الکترونیکی وارد فاز عملیاتی شد”
روزنامه فناوران در این گزارش از عملیاتی شدن دولت الکترونیکی بعد از جلسه کمیسیون تخصصی مدیریت IT و امنیت خبر داد.
•    “موبایل ایران پر هزینه و کم بازده است”
روزنامه مردم سالاری به نقل از رییس کمیته مخابرات مجلس هشتم نوشت: موبایل ایران پر هزینه و کم بازده است.
•    “کیفیت تجهیزاتی که رنگ فراموشی گرفته اند”
سپیده اشرفی در گزارش روزنامه سیاست روز به بررسی و ارزیابی میزان استاندارد تجهیزات مخابراتی پرداخت.

انتقاد مردمی

•    روزنامه اطلاعات به نقل از یک مشترک تلفن همراه نوشت:
تلفن های همراه در خیابان شهر آرا، بالاتر از اداره گذرنامه آنتن نمی دهد و این مشکل را بارها با مسوولان امر در میان گذاشته ایم ، اما ترتیب اثر نداده اند.   
•    روزنامه خراسان به نقل از یک شهروند نوشت:
بسته هایی از طریق پست به در منازل ارسال شده که حاوی اطلاعات شخصی و تحصیلی فرزندانمان درباره کنکور است کلی هم هزینه گرفتند ، وقتی به سازمان سنجش اعلام کردیم اظهار بی اطلاعی کردند. چه کسی مسوول است؟   
•    روزنامه مردم سالاری به نقل از یک شهروند نوشت:
چند ماه پیش شرکت مخابرات اعلام کرد برای تعویض سیمکارت هزینه ای از شهروندان دریافت نمی شود. اینجانب برای تعویض سیمکارتم مبلغ 2500 تومان پرداخت کردم. از دست اندرکاران شرکت مخابرات درخواست می کنم نسبت به پخش اینگونه  اخبار پاسخگو باشند.   
•    روزنامه رسالت به نقل از یک شهروند نوشت:
بنده به عنوان یک راننده تاکسی برای پرداخت قبض تلفن به بانک های دولتی مراجعه کردم اما از تحویل گرفتن قبض خودداری نمودند. سوال اینجانب که کسی قادر به پرداخت الکترونیکی قبوض نیست چگونه باید مشکل خود را حل کند؟   
•    روزنامه آفتاب یزد به نقل از یک شهروند نوشت:
این موبایل و موبایل بازی که دیگر یک وسیله ارتباطی نیست. یک اسباب بازی است و مخل آسایش. بدتر ارتباطات ما را خراب کرده. تو یک جمع یا با کسی جرات نمی کنیم حرفی بزنیم چون دائما گوشی های لعنتی زنگ می خورند و باید حرفمان را با خجالت و شرم قطع کنیم. یا داری با طرف مقابل حرف می زنی تمام حواسش به گوشی اش و پیامک های آن است. به نظرم سوای محسنات موبایل مضرات آنها بیشتر است. من که بیزارم از موبایل به خاطر همین مسائلش.  

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا