هدف ما جلب رضایت مشترکین با سرویس دهی در همه نقاط و با کیفیت مطلوب است

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در این مراسم مهندس صدوقی “مدیرعامل همراه اول”  با اشاره به اینکه دو سال از برگزاری طرح های تشویقی همراه اول می گذرد اظهار داشت: تمامی این دوره ها با استقبال و همکاری مشترکان روبرو شده و مهمترین دستاورد طرح «همراه فجر» که ما جوایز ویژه ای برای آن در نظر گرفته بودیم، افزایش پرداخت غیرحضوری است.
وی گفت : در ابتدای سال 87 فقط 690 هزار نفر صورتحساب خود را بصورت غیرحضوری پرداخت کرده بودند که این تعداد در بهمن 88 بالغ بر 5/6 میلیون بود. طی دوسال گذشته 36 میلیون نفر صورتحساب خود را غیرحضوری پرداخت کرده اند. بعبارت دیگر 36 میلیون سفر شهری کاهش یافته که باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوا شده است.
صدوقی در ادامه با بیان اینکه جوایز اهدا شده در این مراسم شامل یک کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن، 10 دستگاه خودرو سورن و 27 دستگاه خودرو پراید مخصوص استان تهران بود اظهار امیدواری کرد:
بقیه جوایز که بصورت استانی قرعه کشی شده است، در مراسم های جداگانه در استان ها اهدا  شود.
وی از چهار دوره جایزه درنظر گرفته شده در سال 89 خبرداد و گفت: برای امسال چهار دوره جایزه در نظر گرفته ایم که دو دوره آن برای اولین بار برای مشترکان اعتباری پیش بینی شده است. امسال درمجموع 500 دستگاه خودرو سواری، بیش از 3000 دستگاه گوشی بهمراه سیم کارت، 120 هزار اعتبار 200 هزار و 50 هزار ریالی اهدا خواهیم کرد که برای دور اول امسال یعنی طرح «همراه میلاد» 5 دستگاه خودرو مزدا 3، 50 دستگاه خودرو پراید، 500 عدد گوشی بهمراه سیم کارت، 5000 اعتبار 200 هزار ریالی و 50 هزار اعتبار 50 هزار ریالی درنظر گرفته شده است که در اطلاعیه های بعدی جوایز مشترکان اعتباری را نیز اعلام خواهیم کرد.
وی افزود: طی سه دوره جشنواره خوش حسابی، بیش از 60 درصد لاوصولی های شرکت کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر مشترکین همراه اول به حدود 38 میلیون نفر در 1102 شهر رسیده است و 47 هزار کیلومتر از جاده های کشور و 37 هزار روستا تحت پوشش اپراتور اول است.
صدوقی در پایان سخنان خود، هدف همراه اول را جلب رضایت مشترکین با سرویس دهی در همه نقاط و با کیفیت مطلوب دانست.
161/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا