پیش بینی افزایش تقاضا در بازار گوشی

“محمد بیگی” یکی از این تحلیلگران در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تایید این مطلب افزود: با واگذاری سیمکارت های رند توسط همراه اول و واگذاری سیمکارت های اعتباری دلخواه توسط اپراتور دوم پیش بینی می شود میزان تقاضا برای انواع گوشی تلفن همراه در روزهای آینده افزایش یابد.
“محمد بیگی”  افزود: فروش سیمکارت های رند همراه اول در حالی است که شماره های رند و مرتب سیمکارت های دائمی و اعتباری و 0910 این اپراتور از طریق مزایده به فروش می رسد.
وی ادامه داد: همچنین در طرح طلایی اپراتور ایرانی- خارجی ایرانسل- MTN  نیز شماره های اعتباری کد 0939 به صورت دلخواه عرضه می شود که با این وجود پیش بینی می شود میزان تقاضا برای انواع گوشی ها به ویژه گوشی های دوسیمکارته در بازار افزایش یابد.
“میلاد شکرخند” یکی دیگر از فعالان بازار در این باره گفت: واگذاری دوره جدید سیمکارت ها و همزمانی آن با پایان جام جهانی فوتبال و در ادامه تعطیلات تابستانی مراکز علمی آموزش کشور میزان تقاضا برای انواع گوشی های موجود در بازار را به طور قطع بالا خواهد رفت.
به گزارش موبنا، از ابتدای سال جاری تا کنون بازار تلفن همراه کشور با تاثیراتی همچون تعرفه بالای واردات گوشی، کاهش نقدینگی ، شرایط اقتصادی خاص حاکم بر بازار و کاهش تقاضا، روزهای کم رونق و سردی را سپری می کند.
129/11

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا