چیدمان اپراتورهای 118 تغییر می کند
علی عباس آزاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه افزایش اپراتورهای پاسخ دهنده در این مرکز در دستور کار مخابرات استان تهران قرار ندارد، افزود: در حدود520 اپراتور در شیفت صبح و 350 اپراتوردرشیفت عصر درمرکز118 فعال هستند
به گفته وی که اوج تماس های گرفته شده با این مرکزبین ساعات 9 تا 12می باشد.
آزادبا بیان اینکه هم اکنون این مرکز به طور میانگین به بیش از 50 تا 60درصد تماس های صورت گرفته به پاسخ می دهد، افزود: دربرخی شرایط امکان پاسخگویی به بیش از 90 درصد تماس ها وجود دارد.
وی افزود: بر همین اساس اپراتورهای 118 متناسب به تماس های صورت گرفته در سه شیفت مجزا تعداد اپراتورهای پاسخگوی خود را تغییر می دهد.
این درحالیست که تماس با مرکز خدمات مخابراتی تهران از هفته گذشته تقریبا غیرممکن شده و در صورت شماره گیری این سامانه پیغام “مشترک گرامی، کلیه مسیرها به سمت مشترک موردنظر در حال حاضر اشغال می باشد؛ لطفا بعدا شماره گیری فرمایید” شنیده می شود.
گفتنی است روزانه نزدیک به یک میلیون تماس با سامانه تلفنی 118 تهران صورت می گیرد.
117/11