بازتاب اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات در روزنامه های چاپ تهران

تیتر مطالب

•    “کابل برگردان”
•    “پیامک های مشکوک!”
•    “نمی توان از بازار دو هزار میلیاردی موبایل گذشت”
•    “پ مثل پهنای باند، پ مثل پول”
•    “شهروند دولت الکترونیک”
•    “مدل و شاخص های اندازه گیری رضایت مشترکان تلفن همراه تدوین شد”
•    “ارسال مرسولات پستی با شمارش معکوس”
•    “رگولاتوری کاهش 20 درصدی قیمت پهنای باند را تصویب کرد”
•    “از اپراتور اختصاصی آی تی تا فروش آی فون 4”
•    “جشنواره ای که به سن بلوغ رسید”
•    “برای امواجی که مردم را فرا گرفت کاری کنیم”

چکیده مطالب

•    “کابل برگردان”
روزنامه کیهان در مطلبی از اجرای عملیات کابل برگردان در چند مرکز مخابراتی استان تهران خبر داد.
•    “پیامک های مشکوک!”
رضا رفیع در گزارش روزنامه جام جم در ستون “بزن در رو” به بررسی ارسال پیامک های مشکوک پرداخت.
•    “نمی توان از بازار دو هزار میلیاردی موبایل گذشت”
بهناز قاسمی در گزارش روزنامه جوان به بررسی تولید گوشی تلفن همراه در کشور پرداخت.
•    “پ مثل پهنای باند، پ مثل پول”
وحید صفایی در یادداشت ویژه نامه بایت خراسان به بررسی هزینه اینترنت در کشور پرداخت.
•    “شهروند دولت الکترونیک”
علی رضا مظاهری در یادداشت ویژه نامه بایت خراسان به موضوع دولت الکترونیک پرداخت.
•    “مدل و شاخص های اندازه گیری رضایت مشترکان تلفن همراه تدوین شد”
روزنامه خراسان در مطلبی نوشت: مدل و شاخص های اندازه گیری رضایت مشترکان تلفن همراه تدوین شد.
•    “ارسال مرسولات پستی با شمارش معکوس”
سپیده اشرفی در گزارش روزنامه سیاست روز به بررسی برنامه های امسال شرکت پست پرداخت.  
•    “رگولاتوری کاهش 20 درصدی قیمت پهنای باند را تصویب کرد”
حامد شفیعی در گزارش روزنامه شرق به بررسی تدابیر جدید وزارت ارتباطات برای کاهش قیمت اینترنت برای کاربران خانگی پرداخت.
•    “از اپراتور اختصاصی آی تی تا فروش آی فون 4”
آرام حامدی در گزارش روزنامه شرق به بررسی موضوعات مهم حوزه IT و ICT در هفته ای که گذشت پرداخت.
•    “جشنواره ای که به سن بلوغ رسید”
روزنامه قدس گفت و گویی را با دبیر جشنواره رسانه های دیجیتال منتشر کرد.
•    “برای امواجی که مردم را فرا گرفت کاری کنیم”
روزنامه فرهیختگان به بررسی و شناسایی شش هزار دکل و آنتن مخابراتی در شهر تهران پرداخت.

انتقاد مردمی

•    روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از یک مشترک ایرانسل نوشت:
در حالیکه شرکت ایرانسل برای جام جهانی تبلیغات گسترده ای داشت، آیا شایسته است که بخاطر تاخیر در پرداخت هزینه آنهم مبلغ 20 هزار تومان، تلفن مشترکین خود را یکطرفه کند و یا قطع نماید؟ آیا بهتر نیست بجای پرداخت هزینه های سنگین تبلیغاتی برای جام جهانی، رضایتمندی مشتریان ثابت جلب شود؟   
•    روزنامه خراسان به نقل از یک مشترک نوشت:
از وقتی مخابرات دست بخش خصوصی افتاده گوشی ما فقط به درد گوشت کوبیدن می خورد، از هر ده تا زنگ فقط یکی را می شود جواب داد. بقیه را تا می خواهیم جواب بدهیم گوشی قفل می کند. تا حالا سه تا گوشی عوض کردم، باز هم درست نشد.   
•    روزنامه خراسان به نقل از یک هموطن نوشت:
چند سال پیش در قبض تلفن همراه درج شده بود، مشترکانی که می خواهند سهام دار مخابرات بمانند نیازی به مراجعه و تحویل فرم مربوطه نیست، اما در صورت سهامدار نشدن مراجعه و فرم را پر کنند و تحویل دهند؟ پس چی شد؟   

جوابیه

•    جوابیه «روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران»
روزنامه جام جم پاسخ روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران را در خصوص پیامی در 20 خرداد با عنوان سامانه 118 منتشر کرد.   
•    جوابیه «شرکت ارتباطات سیار ایران»
روزنامه سیاست روز پاسخ شرکت ارتباطات سیار ایران در خصوص مطلب مندرج در 11 خرداد با عنوان «قطع تلفن همراه مشترکان با بدهی 50 هزار تومانی» را منتشر کرد.  

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا