افزایش 146 درصدی گرایش مردم به پرداخت غیرحضوری قبوض

به گزارش سازمان خبری موبنا  به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک در پی ارتقاء کیفی سامانه پرداخت قبوض بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک و اعتماد روزافزون مردم به پرداخت غیرحضوری آن، در خردادماه سال جاری شش میلیون و 663 هزار و 686 تراکنش در بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک به‌صورت غیرحضوری انجام شده است درحالی که در خردادماه سال گذشته دو میلیون و 705 هزار و 570 تراکنش به صورت غیرحضوری پرداخت شده بود.
بر اساس این گزارش از این تعداد پرداخت سه میلیون و 49 هزار و 512 تراکنش در خردادماه سال جاری از طریق خودپرداز (ATM) بوده که در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته 96 درصد رشد را نشان می‌دهد.
همچنین پرداخت از طریق پایانه فروش (POS) نیز نسبت به ماه مشابه سال گذشته 510 درصد افزایش را نشان می‌دهد. پرداخت از طریق پیامک (SMS) با 397 درصد و تلفن‌بانک با 140 درصد رشد روبه‌رو بوده است.
بنا بر اعلام تمامی عملیاتی بانکی مربوط به این سامانه به صورت الکترونیکی و در قالب نظام متمرکز بانکی انجام می‌شود به همین علت مشتریان بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک قادر خواهند بود به صورت غیرحضوری و از درگاه‌های مختلف هم‌چون بانکداری اینترنتی، همراه بانک، تلفن‌بانک، ATM،POS و غیره به پرداخت قبوض اقدام کنند.
117/11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا