اجرای پایلوت طرح “پاکت جامع “در استان خراسان رضوی

“شهرام حی شاد” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا گفت :این طرح قرار است  به عنوان یک خدمت به شهروندان در سراسر کشور ارائه شود .
وی با اشاره به اینکه طرح “پاکت جامع”ابتدا در استان خراسان رضوی  عملیاتی می شود ،گفت:در صورتی که این طرح در این  استان  بتواند انتظارات کارشناسان را برآورده کند در سایر استانها با الگو برداری از خراسان رضوی نیز اجرایی می شود.
وی افزود :در این طرح با مذاکره ای که با  کارفرما ها صورت می گیرد،یکسری از بروشورها ،تراکتهای تبلیغاتی وحتی در صورت به توافق رسیدن با سازمانهای آب،برق ،گاز و تلفن  قبوض این سازمانها در یک تاریخ مشخص در پاکت قرار گرفته و به درب منازل شهروندان ارسال می شود.
“حی شاد” گفت :اجرایی شدن این طرح در گرو نظر مثبت سازمانهای مذکور نیست ،چراکه اگر پست با این سازمانها هم به نتیجه نرسد در صورت موفق بودن این طرح برای تراکت های تبلیغاتی  اجرایی می شود. 
مدیرکل مهندسی عملیات پست افزود :در بحث امنیت نیز این مساله حائز اهمیت است چراکه اگر از سوی شرکت پست یک نامه رسان  مشخص به درب منازل شهروندان مراجعه کند، خیلی بهتر است که از سوی 10 سازمان 10 فرد مختلف  به درب منازل مراجعه کنند .
182/11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا