معرفی گوشی Vivaz Pro سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی 117 گرمی با دو رنگ بندی سفید و مشکی در ابعاد 109در 15 در 52 میلیمتر ساخته شده است .
این گوشی نیز مانند یک سری از گوشی های سونی اریکسون دارای انحناء در قاب پشت است.
قاب جلوی این گوشی مانند نسخه بدون صفحه کلید QWERTY آن است و تغییرات کمی در اطراف خروجی صدای گوشی وجود دارد.
با وجود فضای زیاد در بالای صفحه نمایش ، کلیدهای موجود در پایین صفحه نمایش فضای محدودی دارند. این کلیدها شامل دکمه های call و End ، کلید منو و Softkeys مجازی در پایین صفحه نمایش است که استفاده از آنها چندان آسان نیست.
 خروجی صدای گوشی به همراه حسگر نور محیط بالای صفحه نمایش وجود دارد. این گوشی حسگر Proximity یا قفل اتوماتیک ندارد بنابراین ممکن است صفحه نمایش در طول مکالمه بطور تصادفی فشار داده شود.
 کلیدهای سخت افزاری زیر صفحه نمایش بسیار کوچک هستند و کار با آنها کمی مشکل است.
صفحه نمایش لمسی مقاومتی 3.2 اینچ با وضوح 640 در 360  پیکسل و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ،  دوربین پنج مگاپیکسل با کانون اتوماتیک همراه با فلش LED و تشخیص چهره و لبخند به همراه geotagging  از دیگر امکانات این گوشی به شمار می آید.
باتری  این مدل سونی اریکسون دارای توان 1200میلی آمپری و از نوع Li-po EP500 است که در حالت مکالمه مداوم 12 ساعت و 30 دقیقه کار می کند.
گوشی Vivaz Pro سونی اریکسون دارای پنجمین نسخه سیستم عامل سیمبین است و در واقع منوی لمسی سیمبین است که تمامی تلفن های هوشمند لمسی نوکیا از آن استفاده می کنند (بجز نوکیا N900) . منوی پنجمین نسخه سری 60 مانند منوی سومین نسخه غیر لمسی است که استفاده از انگشت در کار با آن چندان راحت نیست.
منوی پیام رسانی مانند سایر گوشی های لمسی سونی اریکسون است. گوشی Vivaz Pro از پیام های SMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می کند.
Vivaz Pro دارای چندین روش برای وارد کردن متن است که شامل صفحه کلید کاراکتری لمسی ، صفحه کلید کوچک عمودی QWERTY و صفحه کلید کامل افقی QWERTY و همچنین صفحه کلید سخت افزاری QWERTY است.
حافظه داخلی این گوشی 75 مگابایت است که توسط مموری کارت تا 16 گیگابایت ارتقا می یابد.
رادیو FM در Vivaz Pro حداکثر 20 ایستگاه را ذخیره می کند و دارای پشتیبانی RDS است. رادیو منوی ساده ای دارد و از سرویس تشخیص موسیقی TrackID استفاده می کند. رادیو مانند نرم افزار پخش موسیقی به صورت minimize در زمینه اجرا می شود.
گوشی Vivaz Pro سونی اریکسون دارای تعدادی گزینه ارتباطی است. این گوشی از چهار باند GSM/EDGE برای شبکه های نسل دوم و دو باند نسل سوم (یا سه باند در امریکا) پشتیبانی می کند که 10.2Mbps HSDPA و 2Mbps HSPA را فراهم می نماید.
در همین حال از معایب این گوشی می توان به عدم کارایی منوی پنجمین نسخه سری 60 و شماره گیری صوتی یا هوشمند اشاره کرد.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا