افزایش 141 درصدی استفاده مردم از تلفنبانک

به گزارش  سازمان خبری موبنا به نقل از شرکت خدمات انفورماتیک در پی توسعه و تجهیز فنی و سخت‌افزاری بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک و افزایش روزافزون اعتماد عمومی به ابزارهای پرداخت الکترونیکی در خردادماه سال جاری، 14 میلیون و856 هزار و 885 تماس موفق از طریق خدمات تحت پوشش تلفن بانک شامل: پرداخت قبوض، درخواست فاکس(صورتحساب)، درخواست مانده، تغییر رمز، اعلان کارت مفقودی، پیگیری چک و انتقال از حساب به حساب انجام شده که این رقم در ماه مشابه سال گذشته 6 میلیون و 146هزار و 944 تراکنش بوده است.
به گزارش شرکت خدمات انفورماتیک درخواست برای سه تراکنش آخر با سه میلیون و 966 هزار و 681 تراکنش به مانند ماه های قبل در صدر و پرداخت قبوض با یک میلیون و 886 هزار و476 تراکنش در جایگاه دوم قرار دارد.
گفتنی است در خردادماه سال گذشته دو مقوله سه تراکنش آخر با یک میلیون و 726هزار و 240 و پرداخت قبوض 784 هزار 340 تراکنش نیز در صدر قرار داشتند.
بر اساس این گزارش با توجه به تداوم جریان توسعه و تجهیز شبکه بانکی به ویژه در بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک ظرفیت سامانه تلفنبانک بسیار بیش از این تعداد است. بدیهی است با آشنایی بیش‌تر مردم از مزایای این خدمت و تاثیر آن در کاهش سفرهای درون شهری، صرفه‌جویی در وقت، انرژی و به تبع آن صرفه‌جویی اقتصادی، گرایش به استفاده از این خدمات هر لحظه روند صعودی خود را طی خواهد کرد.
117/11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا