آئودی R8 با تیونینگ MTM

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – شرکت آلمانی MTM که در زمینه تیونینگ خودروها تخصص ویژه ای دارد طی یکی از پروژه های خود به سراغ خودرو زیبای آئودی R8 رفته است و این خودرو را برای مشتریانی که در پی متمایز نشان دادن خود هستند، بروزرسانی کرده است.
2
محصول شرکت MTM بر پایه مدل V10 آئودی R8 شکل گرفته است و با بدنه کرومی خود به راحتی در جلب توجه مردم موفق عمل می کند. این خودرو به پیشرانه ای جدید مجهز شده و شاهد تغییرات مختلف دیگر نیز بوده است. بنابر اعلام MTM، این خودرو منحصر به فرد که برای حضور در خیابان ها نیز مشکلی ندارد با صندلی های فیبر کربنی که چرم مگنولیا آنها را پوشش داده است، رینگ های آلیاژی و سیستم انتقال نیرو شش سرعته تقویت شده همراهی می شود.
3
شرکت MTM پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر خورجینی استاندارد آئودی R8 را با یک نمونه قدرتمندتر تویین توربوشارژ 5 لیتری تعویض کرده است که توانایی تولید 802 اسب بخار نیرو را دارد. بر همین اساس، دست پرورده جدید MTM قادر است در 3 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت رسانده، در 9.37 ثانیه از مرز 200 کیلومتر در ساعت عبور کرده و در 19.42 ثانیه به سرعت 300 کیلومتر در ساعت دست یابد. بیشینه سرعت این خودرو نیز برابر با 350 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
4
البته برای آن که تجربه ای منحصر به فرد از سواری با یک آئودی R8 متمایز داشته باشید باید هزینه 500 هزار یوروئی (568,975 دلار) آن را نیز بپردازید. شرکت MTM به طور کامل قطعات بدنه را جدا کرده و آنها را جلا داده است. این فرآیند به تنهایی بیش از 700 ساعت کار را برای تیم این شرکت به همراه داشته و می تواند هزینه بالایی که برای خرید این خودرو می پردازید را توجیه کند. البته بدنه کرومی شاید موجب شود تا دیگر بهبودهای دیداری صورت گرفته مانند جلوپنجره جدید و اسپویلر قابل تنظیم عقب را فراموش کنید. بدون تردید، با خرید خودرو تیونیگ شده توسط MTM سوپراسپرتی شگفت انگیز در اختیار خواهید داشت که شما را در کانون توجه قرار می دهد.
5

N (2)

9

8

7

6

1

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا