ارتباطات

راه اندازی سامانه پاسخگویی به مشتریان تجاری مخابرات

موبنا، لیلا محمدنظامی – بر اساس اعلام مخابرات، سامانه پاسخگویی ۲۰۱۰ یا مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت ۲۴ ساعته و حتی در زمان تعطیلات، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان است.
از قابلیت های این سامانه، امکان پاسخگویی به تمام مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت است و به صورت میانگین، مشکلات پیش آمده حداکثر تا ۴ ساعت پس از اعلام، برطرف می شود.
همچنین، این شبکه قابلیت دارد تا امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصولات سرویس ها، تغییر سرویس فعلی، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبات را در اختیار مشترکان قرار دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا