مشخصات کامل گوشی «سرفیس» مایکروسافت اعلام شد (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – از زمان انتشار نخستین شایعات در مورد برند جدید مایکروسافت در حوزه گوشی‌های هوشمند مدت زیادی می‌گذرد و این روزها خبرهای مختلف در مورد «سرفیس فون» به گوش می‌رسد. با این وجود منابع آگاه در آخرین اقدام خود جزییات بیشتری را در مورد این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشتند و ادعا کردند مدل نهایی گوشی هوشمند مشابه آنچه که هم اکنون اعلام شده است روانه بازار می‌شود.

در این خبرها گفته شد گوشی هوشمند ویژه مایکروسافت «سرفیس موبایل» نام دارد و بر این اساس برند «سرفیس فون» کنار گذاشته شده است. این گوشی هوشمند در سیستم داخلی خود یک پراژکتور را شامل می‌شود که می‌تواند از سیستم «کانتینیوم» مایکروسافت پشتیبانی کند. بر این اساس کاربران سازمانی با این گوشی هوشمند می‌توانند همه اطلاعات و داده‌های مورد نظر خود را به راحتی روی دیوار به نمایش بگذارند و کاربران خانگی هم از این طریق می‌توانند فیلم‌های سینمایی مورد علاقه خود را با کیفیت عالی و بزرگتر از همیشه مشاهده کنند.

مشخصات کامل گوشی «سرفیس» مایکروسافت اعلام شد (+عکس)

«سرفیس موبایل» یک پایه ویژه را هم شامل می‌شود که این پایه تا ۱۸۵ درجه می‌چرخد. دو دلیل اصلی وجود دارد که مایکروسافت این پایه را برای گوشی هوشمند جدید خود در نظر گرفته است. نخست آنکه این گوشی پراژکتور دارد و پایه مذکور کمک می‌کند تصویر بدون هرگونه لرزش روی دیوار مقابل پخش شود و دلیل دوم این است که گوشی مذکور بتواند سازگاری بیشتری با خانواده محصولات «سرفیس» داشته باشد و در کنار آنها به راحتی استفاده شود.

مشخصات کامل گوشی «سرفیس» مایکروسافت اعلام شد (+عکس)

پراژکتور در این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که تنها یک ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. زیرا اگر این پراژکتور بیش از یک ساعت مورد استفاده قرار بگیرد دمای سیستم داخلی گوشی هوشمند بیش از اندازه افزایش میابد و در پی آن گوشی دچار مشکل می‌شود.

این گوشی همچنین یک قلم هوشمند را به نام «سرفیس پِن» در خود جا داده است. «سرفیس موبایل» با این قلم هوشمند سازگار شده است و کاربران می‌توانند از این طریق قابلیت‌های فراوانی را در اختیار بگیرند. در بخش نرم‌افزاری «سرفیس پِن» این امکان را فراهم می‌کند تا تنها با یک کلیک وارد اپلیکیشن «وان‌نوت» شوید و دیگر ابزارهای کاربردی را به راحتی به کار بندید.

در بخش سخت‌افزاری این گوشی هوشمند پیشرفته‌ترین مدل پردازنده‌های اسنپدراگون را در خود جا داده است و تعادل مناسبی را بین توان اجرایی و میزان مصرف انرژی برقرار می‌کند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. حالا چرا پراااااژکتور؟؟؟؟!!!
    خب راحت می نوشتی پروژکتور، همه میشناسنش دیگه!

دکمه بازگشت به بالا