مجمع عمومی عادی سالیانه (پککو) برگزار شد/پککو به ازای هر سهم ۴۰۰ ریال سود داد

موبنا – به گزارشموبنا به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) در این مجمع آقای مهندس مظفر پوررنجبر به عنوان رییس مجمع ، آقایان حبیب اله فدایی و مسعود بیرمی به عنوان ناظرین و آقای زین العابدین گندمکار به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند .
در این جلسه ابتدا آقای مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیر عامل شرکت، گزارشی را از عملکرد سال ۱۳۹۵ ارائه و سپس برنامه های آتی شرکت را در سال ۱۳۹۶برای سهامداران تشریح نمودند.
در این جلسه صورت های مالی و ترازنامه شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.
همچنین هیأت رییسه مجمع ضمن تصویب تقسیم ۴۰۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم ، مقرر نمود سود سهامداران حقیقی خرد در اسرع وقت به حساب ایشان واریز گردد.
شایان ذکر است سود سهامداران شرکت که حساب بانک پارسیان معرفی نموده اند در تاریخ ۹۶/۰۴/۱۷ واریز و برای سایر سهامداران از تاریخ ۹۶/۰۵/۰۱ و براساس جدول زمانبندی شده با مراجعه به شعب بانک پارسیان قابل پرداخت خواهد بود .
همچنین بر اساس دستور مصوبه مجمع ، عمومی بانک پارسیان، بانک تجارت، شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین، گروه داده پردازی بانک پارسیان و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش به عنوان اعضای هیئت مدیره به مدت دو سال انتخاب شدند.
موسسه حسابرسی بیات رایان به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار شرکت انتخاب گردیدند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا