پاییز آینده منتظر مدل جدید «شورلت کوروِت» باشید

موبنا – پس از چند سال گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی شرکت خودروسازی شورلت سرانجام تصمیم گرفت در خانواده «کوروِت» یک اتومبیل جدید با موتور متوسط روانه بازار کند.

این طور که پیش‌بینی شده است این اتومبیل نخستین بار در سال ۲۰۱۸ میلادی در «نمایشگاه بین‌المللی خودرو آمریکای شمالی» به نمایش درخواهد آمد تا از پاییز آینده وارد خیابان‌ها شود.

شرکت شورلت هنوز اطلاعات زیادی در مورد این محصول منتشر نکرده است، با این وجود نشریه «اتومبیل مگزین» توضیح داد این خودرو به موتور کوچک V8 مجهز شده است و اگرچه جزییات موتور آن به طور دقیق مشخص نیست، ولی منابع آگاه می‌گویند خودرو جدید می‌تواند با توان توروشارژ ۴.۰ حرکت کند و از این لحاظ می‌توان آن را مشابه خودروهای جدید «کادیلاک» از جمله «۲۰۲۰ اسکالِید» دانست.

پاییز آینده منتظر مدل جدید «شورلت کوروِت» باشید

در حالی که دور از ذهن به نظر می‌رسد اتومبیل جدید «کوروِت» به موتور جدید کمپیانی مذکور مجهز نشود، ولی گزارش‌های رسیده نشان داده است که موتور ویژه آن نسخه اصلاح شده اتومبیل‌های مسابقه‌ای «کادیلاک» است. این دو مدل مشخصات مشابه فراوانی دارند که با این وجود توان موتور آنها با یکدیگر متفاوت است.

اتومبیل‌های مختلف «کادیلاک» بیشترین تاثیر را روی خودرو جدید «کوروِت» گذاشته‌اند و مدل بعدی این سری از خودروها را می توان شبیه به آنها مشاهده کرد. مدل کنونی خودروهای «کادیلاک» با قیمت پایه ۵۵.۵ هزار دلار فروخته می‌شوند که البته محصول جدید از آنها گران‌تر است. پیش‌بینی شده است خودرو جدید که با نام «شورلت کوروِت سی۸» شناخته می‌شود با قیمت بین ۶۵ تا ۹۵ هزار دلار به فروش برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا