نگهدارنده بالشی تلفن هوشمند و تبلت «MYSA» (+ عکس و فیلم)

نگهدارنده بالشی تلفن هوشمند و تبلت «MYSA» (+ عکس و فیلم)

"مایکل آزبورن" یک نگهدارنده بالشی موبایل و تبلت منحصر به فرد طراحی کرده است.

موبنا – میسا (MYSA) سراغ یک دغدغه‌‌ی بسیار ساده برای حل یک مشکل روزمره رفته است و این امکان را به شما می‌دهد که در حال استراحت به راحتی تبلت یا گوشی خود را بالای هر تشک ببینید. این وسیله دارای یک سطح شیبدار است که داخل متکا قرار می‌گیرد و به کمک آهنربا به قسمت بالایی نگهدارنده متصل می‌شود و با این کار یک موقعیت پایدار برای نمایش تبلت به شما ارائه می‌دهد.

این استند به گونه‌ای طراحی شده که هر گوشی هوشمند یا تبلتی با قطر کمتر از ۱۳ اینچ و ضخامت کمتر از ۰.۶ اینچ را نگه‌ می‌دارد. زاویه نمایش آن به کمک چرخش ۳۶۰ درجه کاملاً قابل تنظیم است. پایه نگهدارنده قابل چرخش و کاملاً تنظیم پذیر دستگاه، این امکان را بوجود می‌آورد تا به سادگی در بسیاری از موقعیت‌ها گوشی خود را نگاه کنید. “میسا” را می‌توان در ماشین، روی تخت و مبل یا هر جایی که به یک سطح صاف و پایدار برای دستگاهتان احتیاج داشته باشید، استفاده کرد. این وسیله برای مطالعه کتاب‌های الکترونیکی و چت ویدیویی هم بسیار ایده‌آل است.

نگهدارنده بالشی تلفن هوشمند و تبلت «MYSA» (+ عکس و فیلم)

برای افرادی که پیش‌خرید کرده‌اند، قیمت دستگاه در بازار جهانی حدوداً ۱۹۰ هزار تومان است و تا آگوست ۲۰۱۸ به دست خریداران خواهد رسید.