ارتباطات
بازدید سرزده و نوروزی مدیرعامل از مرکز پیروزی مخابرات منطقه سه تهران

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری در این دیدار با تبریک ایام عید نوروز افزود: مهمترین اولویت مدیریت شرکت مخابرات، توجه و حمایت از کرامت کارکنان و همچنین افزایش کیفیت سرویس دهی و تامین رضایتمندی تمامی مشتریان است.
همچنین کارکنان حوزه های فوق نیز در این دیدار صمیمانه دیدگاه ها و خواسته های خود را در خصوص مسائل شغلی مطرح کرده و از توجه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری تشکر و قدردانی کردند.
گفتنی است در این دیدار مهندس سید مجید صدری با تاکید بر اهمیت پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان در شرکت مخابرات ایران افزود: تعامل دوسویه با مشتریان و پاسخگویی صریح و شفاف به همراه برخورد مناسب با مراجعه کنندگان، از پایه های اساسی مشتری مداری و تحقق رضایت مشتریان می باشد.