۱۰ ویژگی کلیدی آیپد پروهای ۲۰۱۷

۱۰ ویژگی کلیدی آیپد پروهای ۲۰۱۷

کمپانی اپل با معرفی آیپد پرو های ۲۰۱۷ که میزبان iOS11 نیز هستند، نشان داد که بیش از پیش به دنبال جایگزین کردن تبلت ها به جای کامپیوتر است.

موبنا؛ امیرحسین ناوی – قصد داریم به بررسی ۱۰ ویژگی کلیدی آیپد پروهای ۲۰۱۷ بپردازیم.
ویژگی کلیدی اول:
در مدل ۱۰٫۵ اینچی آیپد پرو ۲۰۱۷، افزایش ۲۰ درصدی اندازه صفحه نمایش را شاهد هستیم. این موضوع به صورتی است که اندازه شاسی آیپد نسبت به نسل قبل خود افزایش زیادی نداشته و شاهد کاهش قابل توجه حاشیه ها هستیم. دقت صفحه نمایش این آیپد ۲۶۴PPI است.
ویژگی کلیدی دوم:
افزایش حافظه ذخیره سازی در آیپد های ۲۰۱۷ از مواردیست که مورد توجه کاربران آیپد ها قرار گرفته است. شما می توانید تا حدود نیم ترا بایت اطلاعات را در آیپد خود جای دهید! آیپد پرو های ۲۰۱۷ در سه حافظه ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شده اند.
ویژگی کلیدی سوم:
آیپد پرو های ۲۰۱۷ مجهز به نسل دوم تاچ آی دی های اپل هستند که پیشتر سرعت و عملکرد بی نظیر آنها را در آیفون ۷ و ۷پلاس هم دیده ایم.

ویژگی کلیدی چهارم:
آیپد پرو های ۲۰۱۷ اپل از ۴ گیگا بایت رم بهره مند هستند و نسبت به نسل قبلی خود ۲ گیگابایت رم بیشتری دارند. همین موضوع باعث شده تا خیالمان از پردازش های سنگین و اجرای همزمان برنامه های مختلف راحت باشد.
ویژگی کلیدی پنجم:
همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، آیپدپرو های ۲۰۱۷ اپل از همان دوربین آیفون ۷ تشکیل شده اند و برای اولین بار شاهد ظهور فلاش LED در آیپد ۱۲٫۹ اینچی هستیم. دوربین سلفی این آیپد ها نیز ۷ مگاپیکسلی است.
ویژگی کلیدی ششم:
آیپد پرو های ۲۰۱۷ از شارژ سریع پشتیبانی می کنند. کاربران با استفاده های سنگین می توانند بر روی قابلیت شارژ سریع این آیپد ها تکیه کنند و زمان کمتری را در انتظار رسیدن به ۱۰۰ درصد باشند. اما ذکر این نکته ضروری است که برای تهیه آداپتور و کابل USB تایپ C باید هزینه جداگانه ای بپردازید.
ویژگی کلیدی هفتم:
اپل سیم، یکی از قابلیت هاییست که قبلا آن را در آیپد پرو ۹٫۷ دیده ایم. به لطف این قابلیت، کاربران بدون نیاز به سیم کارت فیزیکی می توانند به اینترنت سلولار دسترسی داشته باشند. اپل سیم می تواند با اتصال به اپراتور های جهانی تلفن همراه، اتصال به اینترنت را برقرار کند. این قابلیت در آیپد پرو های ۲۰۱۷ نیز وجود دارد. اگرچه درگاه سیم کارت های فیزیکی نیز در دسترس است.
ویژگی کلیدی هشتم: تراشه قدرتمند A10X با ۶ هسته پردازشی
چندی پیش خبری درباره قدرت تعجب برانگیز این تراشه منتشر کردیم که قدرت آن فقط اندکی از قدرت مک بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۱۷ کمتر است. این تراشه در کنار ۴ گیگابایت رم، قدرت پردازشی بی نظیری را برای کاربران فراهم می کند. به راستی می توان گفت که آیپد پرو های ۲۰۱۷ اپل قدرتمند ترین تبلت اپل در تاریخ است.
ویژگی کلیدی نهم: پردازشگر گرافیکی قدرتمند
آیپد پرو های ۲۰۱۷ اپل مجهز به پردازنده گرافیکی ۱۲ هسته ای هستند که قدرت پردازشی فوق العاده ای دارند. اپل در مراسم رونمایی از این آیپد ها بارها و بارها تاکید کرد که این آیپد ها از انجام هیچ فعالیت گرافیکی ناتوان نخواهند بود!

ویژگی کلیدی دهم
صفحه نمایش فوق العاده آیپد پرو های ۲۰۱۷ با پشتیبانی از قابلیت ProMotion می توانند محتواهای دیجیتال را به طرز شگفت انگیزی برای شما نمایش دهند.