ارتقاء کیفی خدمات باید برای تمام مشتریان ملموس باشد
موبنا – سیدرضا حسینی مدیر عامل شرکت ایساکو تاکید کرد: ارتقاء سطح عیبیابی و کاهش ضریب خطا در شبکه خدمات پس از فروش یکی از راههای افزایش کیفیت خدمات است که به عنوان مهمترین فعالیت سال جدید در برنامه گنجانده شده است و پیشبینی میشود، با این اقدام، مدت زمان توقف خودرو در نمایندگی کاهش یافته و با جلوگیری از بازگشت مجدد خودرو به تعمیرگاه، رضایت مشتریان در تمام لایهها به شکل ملموسی افزایش یابد.
وی در این جلسه ضمن تبیین مجموع فعالیتها و نقاط قوت و قابل بهبود سال گذشته گفت: ارزیابیهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، طی چند سال اخیر، مؤید رشد روزافزون مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ایرانخودرو بوده و اصلیترین هدف شرکت ایساکو در سال جاری، حرکت فزاینده و ملموستر در همین راستا است.
حسینی همچنین، در خصوص علل افزایش امتیاز رضایت مشتریان گفت: توسعه و اجرای خدمات نوین، برگزاری۳۶۰هزار نفر ساعت دوره آموزشی در مدیریت آموزش فنی و محل نمایندگیها (OJT) در زمینههای فنی و تعامل با مشتری، تامین مناسب و به موقع قطعات، توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح کشور، نظارتهای دورهای و پایش مستمر نحوه ارائه خدمات نمایندگیها در یازده منطقه کشور، تخصیص تجهیزات به روز به نمایندگیها، پایش و کنترل مراجعات تکراری خودروها به شبکه خدمات پس از فروش و پیگیری رفع نهایی عیوب آنها، از دلایل رشد شرکت در سال گذشته بوده و ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامههای اعلام شده در سال ۹۷ این روند به صورت چشمگیر و متفاوتی ادامه یابد.
او در خصوص افزایش کمیت و کیفیت ارائه خدمات در شبکه سراسری این شرکت افزود: در سال جاری برنامه از پیش تعیین شدهای برای افزایش تعداد نمایندگیها نداریم و بیشترین تمرکز را بر افزایش کیفیت خدمات در تعمیرگاههای موجود خواهیم داشت.