ارتباطات

اولویت شرکت مخابرات ایران، استفاده از فناوری های لبه در تمام ابعاد سازمانی و عملیاتی است

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری در مجمع عمومی سال ۱۳۹۷ شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام مطالب فوق افزود: به منظور تحقق اهداف یاد شده، ارتباط با سندیکا، اتحادیه، شرکت های دانش بنیان و تولید کننده های داخلی مدنظر است.
مدیر عامل شرکت با ارائه گزارشی از عملکرد سال ۹۶ شرکت مخابرات ایران گفت: با گام گذاشتن در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی به دنبال سود آوری برای تمام ذی نفعان هستیم.
وی با نگاهی به دستاوردهای تجاری شرکت در سال ۱۳۹۶ گفت: توسعه بازار، توسعه سرویس های باندل، تحول در شبکه و فناوری اطلاعات و افزایش بهره وری در مدل عملیاتی از مهم ترین اولویت های تجاری شرکت است.
سید مجید صدری خاطرنشان کرد: با تمرکز بر توسعه باند پهن ثابت و موبایل، شصت درصد بازار اینترنت کشور را در اختیار داریم و در ضریب نفوذ تلفن ثابت از ۳۹ به ۴۲ درصد رسیده ایم.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر وجود نگاه تجاری به سرویس FTTH گفت: امسال حداقل سیصد هزار مشترک به سرویس فیبرنوری شرکت اضافه خواهد شد، در حالی که تعداد پورت پرسرعت ADSL به ۵/۵ میلیون پورت بالغ شده است.
وی توسعه پورتال و خدمات غیرحضوری، ساده سازی فرایندهای ارائه خدمات به مشتریان، افزایش کانال های پرداخت، ساماندهی مراکز تماس و بهبود نیم درصدی در شاخص NPS را از مهمترین دستاوردهای شرکت در حوزه مشتریان عنوان کرد.
مهندس سید مجید صدری با تأکید مجدد بر توجه به سرمایه انسانی به عنوان بزرگ ترین پیشران توسعه شرکت افزود: تدوین نقشه راه آموزشی، توجه بیشتر به نیازها و خواسته های سرمایه انسانی و پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد کارکنان همسو با راهبرد شرکت، از اولویت های منابع انسانی است.
وی حمایت از تولیدکنندگان داخلی، توسعه خدمات و اکوسیستم محتوا و همکاری با شرکت های FCP را از مهم ترین برنامه های شرکت در سال ۱۳۹۷ عنوان کرد.
مجمع عمومی عادی سالیانه و عادی به طور فوق العاده شرکت مخابرات ایران، امروز چهارشنبه ۲۳ خردادماه ۱۳۹۷ با حضور ۹۸ درصد سهامداران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا