ارتباطات

توجه هیئت مدیره به آیین نامه استخدامی سال ۸۹ به منظور حل مشکلات کارکنان

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: تجربه تیم مدیریتی فعلی شرکت مخابرات ایران در بخش‌های مختلف توجه ویژه به مسئله نیروی انسانی و بهبود شرایط زندگی کارکنان بوده است؛ در این راستا مدیریت و اعضای هیئت‌مدیره مصمم به برآوردن مطالبات منطقی کارکنان هستند و انتظار داریم کارکنان نیز همراه ما باشند تا با تلاش و کوشش جمعی، هم افزایش درآمد شرکت را رقم ‌زده و هم پاسخگوی افزایش هزینه‌های ناشی از مطالبات باشیم.
مهندس سید مجید صدری همچنین افزود: حقیقتاً در بخش‌های مختلف مربوط به منابع انسانی مخابرات ایران، مشکلات انباشته‌شده زیادی وجود دارد که تا این مشکلات حل نشود نمی‌توان از کارکنان و مجموعه شرکت انتظار توسعه و پیشرفت مستمر را داشت.
وی افزود: دغدغه‌های مختلفی ازجمله دغدغه‌های رفاهیات برای کارکنان رسمی، بهبود حقوق و طبقه‌بندی مشاغل برای کارکنان شرکتی و دائمی شدن استخدام برای کارکنان قراردادی ازجمله مهم‌ترین خواسته‌های کارکنان در این مدت بوده است که در تلاش هستیم که با همراهی همه‌جانبه هیئت‌مدیره، خواسته‌های کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران را در بخش‌های مختلف برآورده سازیم.
مهندس سید مجید صدری در پایان خاطرنشان کرد: راه حل مباحث مربوط به منابع انسانی شرکت مخابرات ایران کاملاً مشخص و بررسی‌شده است و همچنین از اعتماد همه‌جانبه سهامداران عمده مخابرات، صمیمانه تشکر می‌کنم، چراکه کارهای بزرگ را بدون موافقت آنان و به‌تنهایی نمی‌توان انجام داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا