تذکری به شعار اخیر ایرانسل
?مشرقی
✅ «فعلا ماشین نخرید، سیم کارت بخرید!»! این تبلیغ اوج اندیشه و هنر تبلیغاتچیهای ایرانسل است که تمام نبوغشان در این عبارت تجلی یافته، بالارفتن از نردبان فروش به قیمت خراب کردن گوشهای دیگر از صنعت کشور!
✅ این قسم هنرمندی ناشی از درک ناصحیح مجموعه آموزههایی است که دانش تبلیغات را میسازد، یکجور تفضلطلبی و فضلفروشی بیربط!
❇️ اینکه چنین پیشنهادی روی میز مدیران تصمیمگیر قرار بگیرد با این رویکرد که این قسم شعارها از مخاطبان دلربایی بیشتری میکند، پذیرفتنی است اما اینکه آقای کارفرما درک کلانی از کاری که عهدهدار آن است، نداشته باشد، فاجعه!
❇️ ضروری است به دوستانی که اتوکشیده و قامت افراشته، از سر تفاخر یحتمل برای خود کف و سوت میزنند، یادآوری کنیم که «نه هر آینه سازد، سکندری داند!»
✅ ظاهرا آقایان متولی متوجه نیستند در این اوضاع نابسامان ضروری است همگی بر کمکردن التهاب بازار بکوشیم و از دمیدن بر آتش تشتت و آشفتگی پرهیز کنیم!