ارتباطات

بازدید سرزده وزیر ارتباطات از مرکز مخابرات شهید بهشتی تهران

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، وزیر ارتباطات در این بازدید از بخش های مختلف این مرکز از جمله مرکز مدیریت عملیات شبکه و امور مشترکین این مرکز بازدید به عمل آورد.
تاکید مهندس جهرمی در دیدار با کارکنان رسمی وغیررسمی این مرکز ، تمرکز بر حمایت از شان و کرامت کارکنان و همچنین لزوم افزایش کیفیت سرویس دهی و تامین رضایت تمامی مشتریان شرکت مخابرات ایران بود.
وزیر ارتباطات ، همچنین با تاکید بر اهمیت امر پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان به خصوص در مراکز امور مشترکین شرکت مخابرات ایران افزود: تعامل دوسویه با مشتریان وپاسخگویی صریح وشفاف به همراه برخورد مناسب وشایسته با مراجعه کنندگان از پایه های اساسی مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان در حوزه بسیار مهم ICTو مخابرات است.
همچنین کارکنان بخش های مختلف مرکز مخابرات شهید بهشتی در این دیدار صمیمانه ، دیدگاه ها و خواسته های خود را در خصوص مسائل شغلی و صنفی مطرح کرده و از توجه ویژه وزیر محترم ارتباطات به مسائل و مشکلات مربوط به کارکنان شرکت مخابرات ایران، تشکر و قدردانی کردند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا