خودرو

گام جدید ایساکو در راستای افزایش رضایت مشتریان

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ایساکو، این دوره‌ها با هدف شناسایی نیازهای جدید مشتریان از خدمات پس از فروش در کنار سایر اقدامات این شرکت برگزار می‌شود. در این برنامه با الگو قرار دادن شرکت‌های موفق بین‌المللی، داخلی و نمایندگی‌های دارای رتبه یک در شاخص رضایت مشتری، نقاط قوت آن‌ها برای سایر نمایندگی‌ها تشریح و مزایای افزایش امتیاز این شاخص تبیین می‌شود.
به گفته معاون خدمات پس از فروش این شرکت، افزایش رضایت مشتریان، به عنوان اولین هدف شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، تعریف شده و پیشرفت شرکت ایساکو با افزایش این امتیاز صحه‌گذاری می‌شود.
شهریار سلطانی در این‌باره افزود: سرفصل‌های این دورها، شامل آشنایی با روش اجرای رضایت‌سنجی از مشتریان و کلیه طرح‌های ارتقاء نمایندگی، بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان، تحلیل اطلاعات نظرسنجی‌های صورت گرفته از مشتریان، شناخت کامل از نحوه اجرا و تأثیر پیگیری مشتری پس از خروج از نمایندگی، اطلاع‌رسانی آخرین تغییرات در اجرای فرآیند نظرسنجی و روش‌های مشتری مداری است.
وی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوره‌ها برای تمام نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا