نارضایتی مردم از هزینههای اجباری تلفن ثابت

موبنا – یک مشترک تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران در تماس با خبرگزاری فارس از پرداخت هزینه اجباری برای سرویس ارزش افزوده تلفن ثابت گلایه کرد.
وی گفت: در حالیکه به دلیل ناآگاهی و توسط کودک این سرویس فعال شده باید برای استفاده نکردن از این سرویس ۱۶۰ هزار تومان بپردازم.
وی گفت: در تماس با مخابرات، اپراتور این شرکت اعلام کرد که در بخش ارزش افزوده پورتال مخابرات میتوانم آیتمهای فعال را ببینم که پس از مراجعه متوجه شدم ۵ سرویس ارزش افزوده برایم فعال بوده است که این سرویسها یک بار فعال شدند و به صورت ماهانه آبونمان دارند و اصلا از این موضوع اطلاع نداشتهام.
به گزارش فارس، شکایت از سرویسهای ارزش افزوده تلفن ثابت بسیار زیاد است و همواره مشترکان زیادی از این موضوع متضرر میشوند. این در حالی که سرویسهای ارزش افزوده تلفن همراه نیز نارضایان زیادی دارد.
منبع: فارس