خودرو

هجوم میلیونی برای خرید ۵۰ هزار دستگاه خودرو

موبنا – حسن حسین‌آبادی افزود: در این طرح تعداد ۵۰ هزار دستگاه خودرو پیش‌فروش شد و براساس برآوردها و اطلاعات موجود، تعداد متقاضیان ۳۰ برابر این تعداد خودرو بوده و طبعاً از هر ۳۰ نفر تنها یک نفر موفق به ثبت‌نام شده و ۲۹ نفر دیگر امکان خرید را پیدا نکرده و احتمالاً از این امر ناراضی شده‏‌اند.
به‌گفته وی در دقایق نخست اجرای طرح پیش‌فروش محصولات سایپا، تعداد ۷۰۹ هزار و ۹۸ کاربر که معادل یک‌میلیون و ۷۸۱ هزار و ۸۶۵ درخواست و رقمی معادل ۶ میلیون و ۱۳ هزار و ۷۹۸ بازدید از صفحات سایت بوده، به ثبت رسیده که این موارد در تصاویر و فیلم‏های تهیه شده از سایت‏هایی که اطلاعات تحلیلی درخصوص سایت فروش سایپا را ارائه می‌دهند، توسط رسانه‌های خبری که در محل نظارت بر عملیات فروش حضور داشتند، به ثبت رسیده و قابل استعلام از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
قائم‌مقام مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و فن‌آوری استراتژیک گروه سایپا ادامه داد: در مدت ۲۷ ساعت که فرایند پیش‌فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به اجرا درآمد، در مجموع ۹۵ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۴۳۱ فقره بازدید از سایت فروش سایپا صورت گرفته است.
حسین‌آبادی افزود: از میان این تعداد بازدید، ۵۵ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۴۸۵ ارجاع از طریق سایت www.saipacorp.com تعداد ۲۶ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۵۷۵ ارجاع از طریق جست‌وجو در گوگل و تعداد یک ‌میلیون و ۳۸۳ هزار و ۱۱۸ ارجاع از طریق سایت www.saipagroup.ir به سایت فروش سایپا صورت گرفته است و۹ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۱۷۳ نیز مراجعه مستقیم از طریق سایت saipa.iranecar.com و مابقی ۲ میلیون و ۲۸۲ هزارو ۸۰ بازدید از سایتهای اینترنتی دیگر صورت پذیرفته است.
وی تأکید کرد: این میزان بازدید باتوجه به مشخص بودن میزان ارجاع‌های انجام شده از سایر سایت‏ها به سایت فروش و قابلیت ره‌گیری و گزارش‌گیری از پهنای باند مصرفی، نشست‌های ایجادشده از مشتریان به آدرس فروش اینترنتی سایپا و به‌طور کلی حجم درخواست‌های ارسال‌شده برای سایت فروش سایپا کاملاً مشخص و قابل ردیابی بوده است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا