فین تک و فناوری
تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی روی پیامرسان «بله»

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی، ابوالحسن فیروزآبادی که در برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان حضور یافته بود، با تاکید بر این که نباید فضای انحصار در پیام رسان های داخلی ایجاد شود، گفت: باید در کنار پیام رسان های داخلی دارای مخاطب بالا، چند پیام رسان با کاربردهای خاص نیز وجود داشته باشد.
وی افزود: در مرکز ملی فضای مجازی تلاش بر این است که این کاربردها تعریف و به عنوان مثال خدمات بانکی روی پیام رسان «بله» متمرکز شود.
«بله» یک پیام رسان داخلی با قابلیت انجام عملیات های بانکی مانند خرید شارژ، پرداخت قبض، کارت به کارت و … که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته است.