ارتباطات

پایش و بررسی عملکرد تمامی مناطق مخابراتی به صورت مستمر ومداوم

موبنا -به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران مهندس سید مجید صدری با اشاره به این نکته که عملکرد شرکت مخابرات ایران بر عملکرد صنعت ارتباطات به صورت مستقیم اثرگذار است گفت: در همین راستا به صورت مستمر عملکرد مناطق مخابراتی با استفاده از مکانیسم‏های متعدد کنترلی، بر اساس برنامه‏های ابلاغی و انتظارات تبیین شده، مورد پایش قرار می‏گیرد تا در صورت انحراف از برنامه تبیین شده سریعا اصلاحات ممکن انجام گرفته تا همه مناطق به صورت متوازن و صحیح در مسیر توسعه و پیشرفت با توجه به هدف گذاری ها و برنامه ریزی های شرکت حرکت کنند.
مهندس صدری با اعلام اینکه انواع شاخص‏های عملکردی شامل درآمد، هزینه، سود، دایری خدمات، لاوصولی، بهره‏وری دارایی‏های شبکه و بسیاری موارد دیگر در این ارزیابی‏ها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و اقدامات اصلاحی متعاقب آن انجام می‏پذیرد ، گفت: بر همین اساس پس از بررسی عملکرد ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷، مشاهده شد که ۷ استان حدنصاب‏های لازم برای عملکرد مطلوب را کسب نکرده اند. لذا به مدیران این ۷ منطقه، بابت ضعف عملکرد و تصحیح برنامه های خود برای پوشش کاستی ها و تلاش بیشتر برای رسیدن به حد مطلوب و مورد نظر شرکت تذکرات لازم داده شده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران هدف اصلی از این اقدام را صرفا ایجاد بهبود در روند عملکرد شرکت دانست و اشاره کرد: طی جلسات، مطالعات و تحلیل‏های انجام شده، ریشه‏های انحراف عملکرد برای ایجاد اصلاحات شناسایی شده است.
مهندس صدری با اظهار امیدواری از اینکه با برنامه‏ریزی مناسب، اتخاذ تصمیمات لازم و بهره‏گیری از جمیع توانمندی‏های موجود در مناطق و مخابرات ایران، در کوتاه‏ترین زمان ممکن شاهد جبران عقب‏ماندگی، بهبود عملکرد و تحقق برنامه‏های ابلاغی باشیم، اعلام کرد : درغیر اینصورت تیم مدیریت ارشد ناگزیر از اجرای سایر اقدامات اصلاحی خواهد بود.
وی در پایان گفت: ما در مسیر ارائه خدمات با کیفیت به هموطنانمان از هیچ اقدام موثری کوتاهی نخواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا