انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف ایران اواخر آبان ماه برگزار می شود

موبنا – با برگزاری انتخابات مذکور، در مجموع سه نفر از صنوف تولیدی و سه نفر از صنوف توزیعی اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران را برای دوره هفتم تشکیل خواهند داد.
اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران مرکب از ۷ نفر است که شش نفر آنها از طریق انتخابات تعیین می شوند و نفر هفتم را وزیر صنعت، معدن و تجارت تعیین و معرفی خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران باید از بین نمایندگان اتاق اصناف ایران در سراسر کشور باشد و داوطلبان عضویت در هیات رئیسه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
در حال حاضر ۱۲ نفر از صنوف تولیدی و ۱۱ نفر از صنوف توزیعی داوطلب با ثبت نام برای عضویت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران داوطلبی خود را اعلام کرده اند.
از صنوف توزیعی، قاسم نوده فراهانی، ابراهیم درستی، حسین طاهرمحمدی و سیدمحمد کیا از تهران، بهمن پژوهی از اردبیل، رسول جهانگیری از اصفهان، سعید ممبینی از خوزستان، سیدمحمود هاشمی از فارس، مجید شجاع ، پیام بهرامی از کرمانشاه، مرتضی ولی زاده مازندران و مسعود محمدشاهی از هرمزگان برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده اند.
از صنوف تولیدی نیز علی فاضلی از تهران، سعید معصومی از آذربایجان شرقی، محمود بنانژاد از خراسان رضوی، فرهاد عزت پور از کردستان، یوسف جعفری از کرمان، مجتبی صفایی از کرمانشاه، جلیل قهرمانی از کرمانشاه، محمود نوری از گلستان، جلال الدین محمدشکریه از گیلان، عباس رمدانی از مازندران، جمشید زند از استان مرکزی و علیرضا حسنی از یزد ثبت نام کرده اند.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر پنج نفر از ۲۴ نفر ثبت نام کننده درهیات رئیسه اتاق اصناف ایران در دوره ششم حضور دارند و آمادگی خود را برای هفتمین دوره نیز اعلام کرده اند.
هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران در مجموع ۱۴۱ عضو دارد که شش عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با رای این نمایندگان انتخاب خواهند شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا