ارتباطات

ارائه سرویس‌های شرکت مخابرات ایران بر طبق تعرفه ابلاغی رگولاتوری است

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری بابیان اینکه مشتری مداری مهم‌ترین اصل مورد توجه شرکت مخابرات است، افزود: در صورت وجود هرگونه موردی مغایر با مصوبات اعلامی در هر منطقه‌ای از کشور، سامانه جامع رسیدگی به شکایات مشتریان 2021 آماده دریافت شکایات و انتقادهای تمام مشتریان است.
وی اضافه کرد: با توجه به رویکرد مدیریت شرکت مبنی بر تعامل مستقیم و دوجانبه با تمام مشتریان در سراسر کشور، درگاه‌های اطلاع‌رسانی شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل شرکت، در اختیار تمام کاربران و مشتریان قرارگرفته است تا با استفاده از آن نقطه نظرات خود را به‌صورت مستقیم با مدیرعامل شرکت مطرح کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین افزود: در راستای تحقق ارتباطی فراگیر و به منظور ایجاد ارتباطی بی واسطه با مدیرعامل شرکت، درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی tci.ir/ceomsg راه اندازی شد.
مهندس سیدمجید صدری خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر و در راستای ارتباطی فراگیر، این درگاه برای ارتباطی بی واسطه به جهت در میان گذاشتن نقطه نظرات و پیشنهادات و یا هر موضوع مرتبط با شرکت در جهت حل مسائل و دغدغه‌های مشترکین و کارکنان شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است.
وی افزود: دیگر درگاه‌های ارتباط با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ایمیل به نشانی ceo@tci.ir و شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/sm_sadri می‌باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: حق دریافت امتیاز هر خط تلفن، مبلغ دویست و هفت هزار و صد تومان است که تمام مشترکین در سراسر کشور می‌توانند این مبلغ را به‌صورت نقدی پرداخت و یا به‌صورت اقساطی در ابتدا مبلغ 128 هزار و نهصد تومان آن را در زمان ثبت‌نام و بقیه را در 36 ماه به‌صورت ماهیانه پنج هزار و پانصد تومان اقساطی پرداخت کنند.
وی افزود: هزینه تمام‌شده کابل‌کشی و برقراری ارتباط خطوط تلفن مبلغی بسیار بیشتر از این است، اما شرکت مخابرات به‌منظور مشتری مداری و تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان در سراسر کشور با مبلغ ذکرشده اقدام به ارائه سرویس تلفن ثابت می‌نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا